Gå til innhold

Når kommer skattepengene? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror de kommer siste fredag i mnd. gjorde det sist.

Skrevet

kommer ikke de 12. juni?

Skrevet

mine kommer i oktober, men jeg trenger dem nå... sutre...

Skrevet

Når du minst venter det.

Så slutt å vent på dem.

Skrevet

Venter ikke på de, men kjekt å vite når man skal bestille sydentur

HI

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Nå er jo saken den at du kan ikke vite, du får dem nå i juni ELLER i oktober, vilkårlig.

Skrevet

Vet jo det, men lurte på om noen visste datoen!

Skrevet

Hadde man fått de i oktober hadde det stått på selvangivelsen-mener jeg det var noen som sa...og pengene kommer i midten av mnd...

Skrevet

Ok...takk for svar:)

Skrevet

når man får igjen på skatten på sommeren så ser man det på selvangivelsen hvor mye man event får igjen. når man får igjen på skatten får du ikke greie på hva du får igjen før i sept og utbetaling i okt

Skrevet

Det er selvstendig næringsdrivende og deres ektefeller(må ha vært gift over 1 år) som får skattepengene i okt.

Skrevet

Ja, det tror jeg og!

Har alltid fått skatten i juni, men husker ikke cirka-datoen...

Skrevet

det er ikke bare selvstendige som får om høsten det kan også være vanlige mennesker og. jeg og min mann har opplevd det å få på høsten. og har man menn i militæret og som har opphold i utlandent får på høsten.

Skrevet

Sant. Du får på høsten hvis du leverer selvangivelsen for seint.

Skrevet

hei

for de som ikke blir plukket ut til kontroll, og selvangivelsen ellers er uten endringer så kommer som regel pengene i midten av juni.

ingen har krav på vårutlegg.

Hvis du faller ut til kontroll, eller har endringer som etaten trenger og se nærmere på får ut skattepengene dine i midten av oktober.

ikke bestill sydentur før du faktisk får pengene dine, mange som blir skuffet når pengene ikke kommer som de håpet. skatteetaten har ingen mulighet til å gi deg pengene hvis de har kommet over en dato som låser systemet slik at det blir høstutlegg på deg.

krysser fingra for at du får masse igjen på skatten og at du får vårutlegg og en fin sydenreise :-)

skattejuristen

Skrevet

Åh...Tusen takk :)

Nei, tørr ikke bestille sydenreise før pengene er i boks, men trodde man fikk beskjed litt før juni om man ble plukket ut til kontroll??

Håpermassepååfåmassepengernåijuni!!!!!!!

Tusen takk for svar...Ble litt klokere :) Lykke til med skatt allesammen! Håper vi alle får MASSE å kose oss med i sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...