Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg tror seriøst jeg døøøør! Det er så inn i granskauen varmt! Sitter i en krok og peser som en grønlandshund i ørkenen. Ufattelig teit å klage på det flotte sommerværet, men dette er virkelig ille! Beina er store som stokker mens lungene nærmer seg druestørrelse. I tillegg har jeg en drøy uke igjen på jobb hvor det er enda verre enn ute! Jaja, ikke lenge igjen i hvert fall, men en ting er bombesikker: Det blir ingen flere sommerbarn her i gården!! *pustpesgårogstikkerhodetikjøleskapet*
Northernlights Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Skaff deg AC ;o) Vi er bare inne om dagen, utenom en kjapp tur med bilen hit og dit, om vi MÅ. Er 38 C her akkurat nå.
L@boline Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Heeeeeeeeeeeeelt enig. De som synes det er digg med 31 grader i skyggen i byen er laget av noe annet enn meg. Sitter på balkongen og synes endelig det begynner å bli levelig, men i dag har det jaggu vært for varmt. Har stor mage som deg, og den ekstra varmeovnen gjør det ikke lettere nei. Da fikk jeg syti litt jeg og :-)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 dårlig planlegging altså hehehe:p får prøve deg på vårbarn neste gang..mars er en fin måned=) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå