BarnNr.4 :) Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Snuppa mi er 3mnd og jeg ammer henne hver time, å det synest jeg er litt vel slitsomt :/ Så jeg tenkte å begynne med "grøtsuppe" , altså veeeldig tynn grøt. Hva tror dere om det??? å hun vil IKKE ta flaske, så har dere noen tips om det også??? takker for alle svar ladys
BarnNr.4 :) Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2008 dytter, vil bare ha litt råd people
78'er Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Det KAN jo vere økedøgn, om ikkje det har vart så lenge. Dei er jo litt små til graut 3 mnd gamle, men om du må så er du absolutt ikkje første mann som begynner tidlig, og det går heilt fint for dei aller aller fleste! Når det gjeld flaske var gutten min ikkje særlig begeistra for den når han var sulten, han visste jo ikkje det var mat i den :-) Men tok poenget etter litt prøving, kan jo prøve å duppe flaskesmokken i litt mm/mme? Ingen supertips, men lykke til i alle fall!
golddust Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 slik er sønnen min også.. har fått tynn tynn grøt de to siste dagene, til kvelds, og synest faktisk at det er mye bedre nå prøv du.. noen barn trenger mer enn andre:)
BarnNr.4 :) Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2008 jeg gidde henne 2 ts med tynn grøt i går kveld, å det gjikk bra Det er garrantert ikke økedøgn, for hun har vert sånn i ca 1 mnd nå... men takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå