Silje og Vaniljebollene Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Johanna. Det høres mest norsk ut. Victoria på annen plass. Det er også veldig fint.
Pysa Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 johanna liker jeg veldig godt de andre liker jeg ikke
pøber´n & je Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er for en gangs skyld enig med spetakkel (neida, bare tulla jeg). Men enig er jeg altså
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 victoria:) kjempe søtt navn, og internasjonalt, blir lett for henne å bruke når hun er stor og på utenlandsturer;) hehe
LilleMagen Skrevet 3. juni 2008 #16 Skrevet 3. juni 2008 Vi har ei Victoria da =) Valgte det navnet fordi det betyr "seier". For hun var en seier for oss. Tok 9 lange måneder å bli gravid... og så fikk jeg farlig blodpropp i lunga under svangerskapet - det første til at jeg ble veldig dårlig etter fødsel...
twilla Skrevet 4. juni 2008 #24 Skrevet 4. juni 2008 Olivia er finest, deretter Johanna. Kjempefine navn! Victoria er heller ikke så verst. (Men liker det best med k!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå