Gå til innhold

hvor mange


Mamma TB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke vi! Det hadde blitt litt vanskelig. Lillemann spiser først og vi etterpå. Han sitter i vippestol og blir mate av mamsen sin. Så er det lit raping, før han sitter og ser på at vi spiser. Men når han kan sitte i sånn stol om kanskje noen få uker kommer vi nok til å spise sammen. Han må jo mates, så det blir jo lit som før bare at vi sitter rundt bordet alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser middag samtidig. Men nå spiser ikke snuppa spesielt masse da. Men hun får smake noen skjeer med grøt eller potet e.l når vi spiser middag. Kjempekoselig! Blir litt stas når hun faktisk spiser et helt måltid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5 andre

Hos oss spiser vi samlet.

Pjokken på 21 mnd trenger ikke så mye hjelp lengre, og tøtta sitter i egen stol tilbords. Har kokt grønnsaker som jeg har laget til purè, som hun får hver dag.... Hun trives godt med å få være med der vi andre er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sara legger seg så tidlig , kl 18, så vi legger henne, så spiser vi middag!

deilig å få litt alenetid!

men jeg gleder meg til å spise sammen med henne! skal kjøpe oss en tripptrappstol, og jeg tror sara synes det blir stas å sitte ved bordet sammen med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spist sammen de 3 siste dagene. Da har hun fått sitte litt i en stol,men ikke lenge. Hun synes det var alle tiders å få spise og sitte med oss. Og hun fikk latter krampe da pappan saltet maten. Sååå søt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...