Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Lurer på om vi kan ha tatt feil av termindato....SF målet var på siste kontroll (32+6) 37 cm, og jeg har lagt på meg 5 kg på 2,5 uker nå. Jenta ble veid til 2400 gram i uke 31. Det føles mer som om jeg har termin om 7 dager, ikke om 34 dager
jh80 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 ja.. hadde mensen en gang pluss en blødning. Sluttet med p-piller ca et halvt år før jeg ble gravid, og hadde veldig uregelmessig menstruasjon. Skjønte jeg måtte være gravid da kvalmen kom plutselig Var på tidlig ultralyd jeg da, så ble litt overrasket da terminen ble satt tre uker frem! Men vil ikke gi deg falske forhånpninger da...
Malin&TE Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Min mor hadde mensen hele svangerskapet med meg.. Hun visste ikke at hun var gravid engang, før hun kom på sykehuset med ryggsmerter, og de sa at det var en fødsel på gang! ;p Liten luring var jeg
simba>>>3gutter Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Min stemor hadde mensen hver mnd i hele sv. skapene med begge små brødrene mine. Så muligheten er der.
Vertigo Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Babyen ble vel målt ved ultralyd i ca uke 20? Den termindatoen du fikk da skal være rimelig sikker - eller to uker pluss minus heter det vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå