Endeligtobarnsmamma Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Har hatt endel luftsmerter i det siste, og det blir i grunn bare verre og verre. Noe jeg kan spise for å "ordne" opp i dette( eller noe jeg ikke bør spise) Har akkurat nå full forståelse for hvorfor kolikkbarn gråter......
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Var også litt plaget av smerter i uke 5, og nå i uke 10 er jeg fortsatt oppblåst, men smertene er borte. Jeg fulgte noen av disse rådene: - drikke mye vann - unngå erter, kål (evt også løk, brokkoli) - fiber (frukt, grønnsaker, grovt speltbrød, knekkebrød) - ingefær-te og peppermynte-te (begge roer ned magen) - miniform tabletter fra apoteket (mot luft i magen, trygt for gravide) - biola (og liknende) produkter - å være i fysisk bevegelse - slippe luften ut, gravide har "lov" å fise Lykke til!
Endeligtobarnsmamma Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Takk, skal prøve det. Ringte legen i dag og han og anbefalte type idoform piller, fikk et tips om miniform av ei på jobb og hvis det er trygt for gravide er jo den saken grei Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå