May-juli07+mai09 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 min sønn på 10mnd vil nesten bare ha frukt eller fruktglass, han drikker vann og får nan morgen og kveld + han spiser brødskive til frokost da det ennå ikke har blitt varmt... men han må jo få i seg litt mer!!! noen forslag???
noLadyjustME Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Har egentlig ikke så mange forslag, for det er likt her i gården nå i varmen! Idag var det brød til frokost, ett skogsbær-glass rundt 13, og kveldsgrøt kl 18..ikke særlig mye, men så lenge de drikker godt så er det nok ikke noe å bekymre seg for.De gir fort beskjed om de er sultne:) Bare pass på at han drikke mye, så går det seg nok til!
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hva med å blande litt grøtpulver (f.eks hirsegrøt) i fruktmosen? Da blir det i hvert fall mer næring i det.
May-juli07+mai09 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 takk for tipset, det skal vi prøve i morra )
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Etter matnekt her i huset så synst jeg ikke du skal bekymre deg såå mye,synst du får i han en hel del jeg.Matlysten er ikke på topp i denne varmen,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå