Gå til innhold

Flere som har mensmurringer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i perioder skikkelig ekle mensmurringer. Tror ikke det er kynnere. Magen blir ikke hard og disse murringene kan vare i flere timer. Er det bare livmora som strekker seg? Flere som har dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg er gravid i uke 13,og har akkuratt samme symtomer som deg. var på kontroll idag, og jeg tok opp problemet med han, og han sa att det er livmora som strekker seg. så vi kan ta det med ro. he he he.

hvor langt i svanger skapet har du kommet??????

Skrevet

Uke 22. Har hatt disse murringene i timesvis i dag, men de kommer og går litt i perioder... Noen flere?

Skrevet

Ja, jeg har en god kombinasjon av mensmurringer (kjenner det i korsryggen) og kynnere når livmoren som blir hard som en stein! Ikke helt behagelig, men jeg får nok bare venne meg til det...

Skrevet

Er i uke 15 og har hatt dette helt siden et par dager før IKM, liker det ikke, men må vel bare slå meg til ro med at jeg er en av de som sikkert kommer til å ha det slik hele svangerskapet, ifølge legen og bøkene mine er det bare livmora som vokser men blir litt bekymret likevel!

Skrevet

Sånn er jeg også! Har hatt det hele tiden, men i perioder. Har du det hele tiden? Eller bare enkelte dager? Har mye annet ubehag også!

Skrevet

Frem til uke 12-13 hadde jeg dette hver dag hele tiden.

Nå i uke 18 kjenner jeg det bare innimnellom.

Har alltid sett på det som et godt tegn. Livmora vokser = fosteret vokser. :)

Men det kan være ganske ubehagelig. Kombinert med kvalme i begynnelsen syns jeg det var direkte vondt.

Skrevet

Kjennes det akkurat ut som når mensen kommer hos dere? Det gjør det hos meg, og det er det som er så ekkelt, for det er liksom så motsatt av et svangerskap på en måte. Det var en venninne av meg som mente dette kunne være kynnere, men da hadde det vel ikke vart over lang tid?

Skrevet

Jeg har også disse plagene her, og har hatt det hele veien. Mens murringer rimelig ofte, men det som er rart her er at tidligere har magen ikke blitt hard under disse smertene, men det blir den nå.

Selv om smertene ikke har forverret seg, det kommer som kastet på, blir verre og verre en periode og jeg bare krøker meg til slutt... som om mensen kommer hvert øyeblikk, men det gjør den altså ikke=)

Så det kan kanskje være kynnere? Vanskelig å si egentlig...

Men det er vertfall ikke farlig!!! Trøst deg med det=)

Skrevet

Er det ikke farlig selv om det kan være kynnere? Når jeg har disse murringene kan det vare jevnt over i en time omtrent...

Skrevet

Hvor lenge varer det når dere har disse murringene???

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer hele svangerskapet. Er nå 26+5. Husker at jeg hadde det mye rundt den tiden du er nå. Når jeg har dette varer det gjerne noen timer, men det kommer og går litt i løpet av disse timene. Kjenner det godt i mage/rygg da. Jeg har fått beskjed om at det er livmoren som vokser. Men det er skikkelig ekkel følelse. De siste 3 ukene har jeg fått mer kynnere, og får også det noen ganger samtidig som jeg har disse murringene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...