Gulljnta Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Lurer på hvordan jeg skal holde ut denne sommeren når jeg blir enda større! Har jo meldt tropenetter osv. Elsker jo selvsagt at det er sol og varmt, men skulle bare klart å vært ute å solt meg. Prøvde å ligge i ro, men 15 min så var det inn igjen og helle nedpå med isvann... Blir man ekstra varm som gravid eller? Føler det nesten sånn
Tinamor22 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 har det akkurat sånn som deg, det blir nok automatisk litt varmere fordi vi har litt ekstra å bære på he he.... kommer til å bli en tung sommer for oss som er gravide ja...
Gulljnta Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Ja, får stjele ideen til flere her inne som har tenkt på å kjøpe sånt plaskebasseng;)
Tinamor22 Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 det skal jeg også, når skattepengene kommer, tenkte på et med litt størrelse jeg da, så det er plass til meg og noen venninner ganske billig om dagen de bassengene faktisk =)
Gulljnta Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Ja kanskje ikke dumt med et større, billige store bassenger på europris..hehe.. Hadde et sånt plaskebasseng for et par år siden, litt irriterende å måtte rulle seg rundt nedi for å få dyppet hele kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå