Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Synes det har kommet vel litt mange drøye innlegg her den siste tiden og lurer derfor på om det faktisk eksistere en moderator her inne. Lurer også hvor ofte h*n tar seg tid til å sjekke innleggene her?? Det er faktisk en del som kunne ha vært slettet for lengst!! F eks det med å sleike sin egen mens..totalt meningsløst innlegg fra fjortis stadiet! Det finnes jo egne forum for dette med abort, så hvorfor diskutere dette her inne??
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hvorfor skal abortinnleggene stuves bort? Skjønner det med de tåpelige griseinnleggene, men her har man muligheten til å være anonym når det gjelder alt. Og abortinnlegg kommer fra begge leirene, og vi er da voksne nok til å stå for meningene våre?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 er enig i at det er litt mange drøye innlegg her.. også de om abort.. men når du spørr hvorfor det diskuteres her er det også ganske åpenlyst, fordi man kan signere anonymt her. kan jo legge ut innlegg selv om det finnes andre debatter som er ment for dette temaet.. men synes det burde vært mer kontroll over dette forumet ja!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Synes ikke alle innlegg som kan provosere enkelte bare skal slettes,heller. Hvor ble det av ytringsfriheten da?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Jeg forstår hva dere mener om dette med ytringsfriheten, det er da ikke den jeg vil de skal fjerne her inne. Men om folk er for eller i mot abort, så hvorfor skjule det om man mener det man sier her inne. Inntrykket jeg har fått her inne er at de fleste svarer anonymt, fordi de er redd for at visse folk skal slenge med leppa osv tilbake til dem. Det er vel denne anonym knappen som drar her inne tenker jeg, da kan man jo mene hva som helst og på hvilken måte man vil uten at man må stå til svars. Feigt spør du nå meg...menmen. Det som er poenget mitt er : Det er en drøss med forskjellige forum her inne som er laget for å diskutere bestemte saker, så hvorfor da dra alt inn hit. Hva er da poenget med å ha alle disse forumene tilgjengelig?? Trodde faktisk at dette forumet var ment for å gi gravide sjansen til å spørre om forskjellige saker, men slippe å stå frem med navn om de føler spørsmålet er for dumt! Synes uannsett at denne moderatoren bør ta seg en oftere titt på innleggene her inne, og fjerne de som er bare lagt inn her for å provosere eller lage kvalme. Kan jo umulig bare være meg som føler det slik???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå