Gå til innhold

Hjelp meg...!!!

Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg virkelig noen gode råd her..

Jeg har ikke fått TR, veldig kvalm til tider, ømme brystvorter, må på do hele tiden, trøtt osv..

Skal på MR til uka for å utelukke hjernesvulst, kan jeg dette om det er en mulighet for at jeg er gravid...??

Har tatt mange tester, som er negative så klart..

Kan det være at jeg produserer for lite hcg?? Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg..

Skrevet

syns du skal gå til legen å ta en test der, og om du skulle vere gravid så snakk med legen om du skal ta mr eller ka:)? lykke til både med mr og graviditetstesten:)

Skrevet

Når hadde du IKM da? Har vært i samme situasjon selv (minus det med MR) og da var jeg gravid, men det viste seg ikke før over en uke etter min beregnede IKM. Har ikke så mange gode råd til deg, men du er ikke alene ihvertfall.

Skrevet

Har tatt test hos legen, og den var negativ.

Er derfor jeg skal på MR, for de skal finne ut hva kvalmen kommer av..

Men nå kom altså ikke TR eller..

Skrevet

Hadde IKM på fredag.. Er så utålmodig..

Skrevet

Hehe;) Kjenner til den.. Prøvd lenge?

Skrevet

Hehe..:) Har egentlig blitt enige om å vente litt, så må jo si jeg er heldig viss jeg har blitt gravid uten å prøve sånn på ordentlig..:)

Skrevet

Ble gravid vel et "uhell" sist, men fikk vite at jeg hadde mista på fredag. Var i uke 10 så hadde blitt ganske innstilt på det. Har bestemt nå at vi ikke skal prøve aktivt, men heller ikke prøve å forhindre ny graviditet... MEN vet ikke helt om jeg klarer å la være når jeg vet EL er nær. Men først må jeg få ordna opp i den lille som fortsatt svømmer rundt i magen.. UL i morra..

Skrevet

Ja det er fort gjort.. Håper egentlig innerst inne at jeg er det, selv om vi ble enige om å vente, hvertfall når jeg får sånne beskjeder om at det kan være hjernesvulst lissom..

Får prøve å ta en ny blodpøve snart, men tar så lang tid, må vente ei uke på svar..

Skrevet

Hørtes litt skummelt ut, ja! Håper det ordner seg for deg:)

Skrevet

Gjør vel det vel..:) Håper det går bra med deg også, og at det kommer et nytt vidunder snart..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...