Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 en grønn seng som kan tas med på stranden+++ uv-beskyttet... lurte på å kjøpe den i morgen....
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer.aspx?gIssue=3&gTitle=Endelig%20Sommer!&gYear=2008&gUserID=0&gPaperID=11911&gAvailWidth=&gAvailHeight=&gInitPage=1
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Har den ikke, men den så fin ut. Gutten min har nok blitt for stor til å få plass.
Hildeks Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Vi kjøpte den, uten tvil noe av det beste vi har kjøpt til Live hittil, hun er 7 mnd men storkoser seg i den, den er liksom stor nok så hun kan rulle rundt om hun vil, og leker, helt topp=) Noe å anbefale dersom du liker å vere ute=)
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 sååå bra ) Da skal jeg innom å kjøpe den i morgen... syns sååå synd på lille emilie som må ligge i vognen hele tiden ute.... å hun er såååå varm.. så syns den virket såååå grei.... så på bilde at det var leker også som han ned inni... )
Linnea&Julie Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 hei. Såg på den på lek og hobby den ene dagen..Ser kjempegrei ut, men Linnea he ikje tålmodighet t å ligge i bag noe særlig lenger,hehe..Så eg kjøpte sånn et lite telt (halv-telt) de hadde på jysk nå!! Å måtte jo kjøpe det babybassenget au
Sunniva78 har to små Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Er det UV-beskyttelse i det teltet?
Linnea&Julie Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 nei, det er ikke uvbeskyttet..Det gav jeg opp med å finne,hehe!! Har ikke prøvd det enda, men virker greit!!
Sunniva78 har to små Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 oki:-) Men det bassenget så supert ut da!!! Tror jeg må på shopping i morra gitt:-)
<Pernille> Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 Vi dro innom å kjøpte den "reisesengen" i dag og den var super Kjempe deilig for henne å ligge i noe annet enn vogna hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå