Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et problem. Det kan ikke være to av oss her inne. Når tilegnet du deg nicket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Navnesoester! Har vaert Pingu i noen aar, men ikke vaert saa aktiv. Slapp av, snart avslutter jeg min "karriere" her paa dib, saa faar du navnet for deg selv hehe

Men hvis det er uholdbart for deg, saa kan jeg jo modifisere det litt...

Forslag?

Skrevet

~pingu~ tilegnet seg navnet i 2004, så beklager, HI :P

Skrevet

hmmm mathea isabell....det kan jo hende at hun har hatt andre nick kjære deg?

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Ja, litt som deg Mathea Isabell, som har hatt en datter som heter alt fra Ava til Savannah og liksom gått på Fagga :-)

Skrevet

Uholdbart og uholdbart....jeg er ikke så overvettes aktiv her inne i perioder jeg heller, men man blir dog kjent under et nick og får en identitet utifra det. Nå vet ikke jeg hva du står for og mener, og da syntes jeg det er kjedelig at man nesten ikke kan se forskjell på oss.

modifiseringsforslag???.......hmmmmmm....pokker

Skrevet

Det ser ut som vi har hatt nicket omtrent like lenge også...da jeg ble bim-medlem i 2003.

Men ok....jeg skal ikke lage en bitch-fight av dette altså, men jeg håper vi kan løse det på fin måte ;-)

Skrevet

Er det viktig for deg saa kan jeg bytte...

Hva skal jeg ta mon tro...

Pingo Jr

BingoBango

Hysterisk Kristen Berte

Dum Ku

Noen flere forslag?

Vi skriver jo nicket forskjellig da? Kanskje vi skulle ta en Brainstorming paa det hihi :o)

Skrevet

Pingo jr!!!! definitivt ;-)

eller bare Pingo??

Skrevet

Hva med ~Pingu Jr.~ ?

Saa beholder jeg litt av navnet mitt...

Skrevet

Jeg bor i stavanger :o)

Skrevet

Okei.

En av de få Dibbere jeg har møtt irl er ihvertfall en Pingu i Bergen. Må være HI det da. Det er den bergenske jeg forbinder med det nicket ihvertfall.

Skrevet

jada, det kan jeg leve med :-)

Skrevet

Det er nok meg som er den bergenske varianten ja

Skrevet

Må nesten le, er det noen som er så opptatte av om noen andre har litt likt nick som en på et anonymt nettsamfunn? :P

Skrevet

ok, da skal jeg forandre det...

Skrevet

Ja faktisk, og det har jeg beskrevet over her. Det er som du selv skrev et samfunn, og man har en identitet uansett om man er anonym aldri så mye.

Skrevet

hvordan forandrer jeg det da?

Skrevet

Tror ikke akkurat folk er dønn ærlige her hele tiden, og på en annen side, identitet og identitet.. Men okei, joa, skjønner hva du mener :P Spesielt om noen har møtt deg i RL osv.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...