Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter

Har fått problemer med en tann. Må rotfylle og er noen uke gradvid. Er så bekymret kan det være farlig???

Tusen takk for hjelpen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos tannlegen da jeg var knappe 4 uker på vei, sa i fra at jeg var gravid og spurte om det kunne være farlig. Han da nei. Jeg tok bedøvelse og fylte igjen en tann som var knukket.

Skrevet

jeg var hos tannlegen når jeg var 6 uker på vei. jeg også bare opplyste om at jeg var gravid. de sa at de helst ikke ville behandle gravide med mindre man hadde problemer med en tann osv. de sa at det er ikke noe farlig, men at de som prinsippsak ikke gjorde det. jeg og fikk bedøvelse og tettet igjen hullet:) så noe farlig er det nok ikke nei, så lenge man opplyser om det på forhånd så de er klar over det..

Skrevet

tusen takk for svaret jenter

Skrevet

Jobber på tannlegekontor (som sekretær) og du kan utføre vanlig behandling hos tannlegen, til og med vannlig tannlege røntgen skal være ufarlig, da strålingen er så liten og lukket til et så lite område som det er nå. Men gi beskjed, for jeg vet det er noen typer bedøvelse man ikke skal bruke for det er liten dokumentasjon på om det er skadelig eller ikke. Jeg vet også at ulike tannleger ha ulike rutiner, så selv om jeg sier dette, kan det være at du har en tannlege som helst ikke vil gjøre noe..

Skrevet

Jeg har hør (vet ikke hvor, men har gått rundt å trodd dette siden jeg var liten) at det er gratis tannlege når man er gravid?!

Skrevet

Desverre ikke gratis tannlege til gravide nå til dags :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...