Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har alltid vært slank og kunne stappe i meg hva det måtte være uten å legge på meg. Nå etter 2 barnet har jeg lagt på meg, og fått enkelte kommentarer at jeg har lagt på meg, synes ikke det er noe koselig å få slike kommentarer,men må kanskje bare innse realiteten i det. Jeg elsker jo mat også i tillegg, og vi lager ofte god mat. Jeg spiser sjelden på kvelden, men hvordan skal jeg klare å få bort noen kilo? Huff, vet jo at jeg må kutte ned på karbohydrater, og kanskje spise mindre til hvert måltid, ikke spise godteri og slike ting, men utsetter liksom bare det, tenkte i går når jeg var på kveldsjobb og var innom mat butikken i forbindelse med jobben og kjøpte meg en sjokolade at jeg slutter i morgen, var på jobb i dag, tenkte å kjøpe meg salat, men de hadde så dårlig utvalg, derfor kjøpte jeg et vaniljehorn i stedet. Går endel lange turer i forbindelse med jobben, men går/trimmer lite på fritiden, liker det ikke. Måtte bare få ut min frustrasjon, er første gang jeg inndrømmer at jeg har lagt på meg.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 ville bare sende deg en klem, det virker som du trenger det;)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Når jeg kommet til Norge veier jeg 52 kilos. nå er jeg 65! fikk en barn et år siden. Har du prøvd Taebo? Det er en boksing type trening. Jeg gjør det hver dag ca 8 mins bare. Fikk mange info fra internet ang diet. Never starve urself, eat less instead. Dont make urself too full. Just eat when u feel hungry. Exercice.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 nei, har ikke prøvd det, tror ikke det er noen plass i vår by man kan gjøre det. Eller gjør du det hjemme? Vet jo at jeg ikke skal spise meg mett, er jo bare så fristende når det er så mye god mat. Tror jeg skal seriøst kjøpe karboblokkere og kutte ned på karbohydrater i tillegg. HI
Sivalur Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Gå et Grete Roede kurs så lærer du å spise riktig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå