Gå til innhold

Tjohei - her er jeg:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men bare på en liten visitt....nettet vårt har streiket i noen mnd nå, og siden jeg har heller mindre peiling på alt som har med data og gjøre, er det desverre opp til samboeren min å fikse det....og han jobber for tiden hele døgnet og får ikke tid til noe. Nå er jeg hos mamma og pappa og lusker meg innpå mens mamma styrer med ungene;o)

Hva har skjedd her inne i det siste da? Noen nye som er gravide? Giftet seg? Noe annet? Føler meg helt utenfor her, he he:o)

Her er alt fint. Milla sover hele natten og har blitt hele 10 mnd. Fyker som en vind over gulvet og reiser seg etter alt mulig...og faller ned....så hun er full i blåmerker, he he. Hun vokser enda lite, men hun skal vel bare være liten har jeg forstått - men vi skal likevel inn kontroll på barneklinikken i juli. Hun vokste ikke noe på lengen på 2 mnd, og den siste mnd har hun heldigvis vokst 1 cm - så det er da noe;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig å høre fra deg! Så fint at alt er bra - nydelig navn du har på jenten din:-)

Mami er gravid:D:D Men det vil hun kanskje fortelle selv:D

Skrevet

Heisann :-)

Du har vært savnet, flere som har spurt etter deg

Noe nytt? Nei, her er alt ved det samme gamle. Krangling, hilsener, klager på svigermor, gubben og litt skryt og.

Og så er det MANGE som har født i det siste

Skrevet

så gøy å se deg her igjen!! :):):):)

jeg vokser også nå - endelig :):):)

kom tilbake igjen snart :)

Skrevet

Er Mami gravid? Så utrolig koselig:o))

Hvem som har født i det siste da? Nå ble jeg nysgjerrig;o) Føler meg jo helt isolert uten nett hjemme...:o(

Skrevet

Hei! :)

Hilser på før jeg må gå, Daniel venter ved døra nå! ;o)

Mange gravide, mange som har født.

Krangling og diskusjoner innimellom..:P

Alt som før egentlig...:D

Nå må jeg gå til butikken:)

klem fra

Skrevet

Grattis:o)))) Når skal du ha da? Lykke til i hvertafall - håper jeg snart er her "permanent" igjen;o)

Skrevet

Skummelt å nevne noen, for glemmer helt sikkert mange

men dritgrei hei hei

joikabolla

tillab

lukas og engelen noah

ida mamma (husker ikke helt nicket)

Og sikkert mange mange flere

Skrevet

Jøje meg - rene baby-boomen her skjønner jeg:o)

Skrevet

også joikabolla! :)

Skrevet

vi skal ha i desember vi. enda lenge å vente til, men blir en fin julegave :):)):)

Skrevet

Tjohei snuppa! Savnet deg her inne. :o) Så bra å høre at Milla endelig sover om natta, tenker det er deilig! Vi skal til Tyrkia på lørdag, gleder meg vilt, men gruer meg til flyturen.

Klem

Skrevet

Koselig å "se" deg igjen :o)

Flott at vesla vokser og sover godt!

Med oss er alt bra.

Lillegutt er 1 år om få dager!!

Så; her planlegges bursdagsfeiring ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...