Gå til innhold

VARMT!!!


venus75

Anbefalte innlegg

Det er varmt og kroppen bare eser ut!! Magen er blitt skikkelig stor den siste tiden. Flere som opplever det? Jeg har hele tiden ligget på gjewnnomsnittet når babyen måles på kontroll. Nå plutselig ligger jeg litt over. Jordmor sier det vil bli en 3-kilos baby - men likevel den største av mine hittil 2 barn. Har ikke fått barn over 3500 kg ennå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAA DET ER VARMT!!!!! Sitter i skyggen hele dagen, nyter sommeren men skulle gjerne nytt den MED baby. Her til lands vet man jo aldri, kanskje dette er all sommeren vi får i år som i fjor? Og jeg vil jo gå solskinnsturer med den lille;)

 

Her er vel alt stort om dagen, mage mest ja, og vann i alt annet snart.. ;) Blir spennende for deg å se hvor stor baby du får, virker som du er heldig. Selv er jeg forespeilet en 4 kg+ baby så skal ikke si så mye.... Lykke til iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig varmt! Jeg aner ikke hvor stor baby er, men magen har hele tiden ligget øverst i normalområdet, så da er det vel en kjempe. Særlig nå som han har fått god tid til å ete seg fet... Akkja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ser ut til at våre "små" har samme innstilling. Nyte livet der inne til maxgrensa og bli godstore. Ligger også øverst på vekst (kanten av det grønne) og holder kurven pent;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Barnkanskje? 30.05.08&counting:

 

Signerer hele innlegget ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. vi nordmenn er jo rare ;)

 

Sier nå bare en ting: isvann har aldri smakt så godt som nå!!!! For å ikke snakke om smoothie.. mmmmm....

 

Kos dere med sola i skyggen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!!!

 

Kroppen min tåler dårlig varme.

Sitter inne og ser på sola:). Håper den holder noen uker til.

Legen tror jeg får en gjennomsnitts baby, men vekta går rett opp.

Har en del rygg og bekken plagger så det blir mye sofa sitting og trøste spising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen ja.. sofa, trøstespising- og nå idag trøste"netting" på BiM... Begynner å bli urolig for vekta selv nå. Gjør ikke annet enn å spise og syns litt synd på meg selv. Vil på stranda men orker ikke engang tanken på å forflytte meg. Glad vi har denne siden ja:D

 

 

Liker sola men tåler den ikke selv heller.. Må finne solhattene mine så jeg snart får kommet meg ut. Men ikke idag tror jeg.. kanskje imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stranda ja.....Ser for meg selv i bikini i offentligheten nå :-)

Alt av bukser ruller liksom av....

Sitter og inne i dag og ser ut.

Hatt ei natt mer kynnere/rier som kom fra mellom 2- 10 min mellomrom. Sovna i 6 tiden på morgene - helt utslått!

Tror mannen her var rimelig trøtt da han gikk på jobb kl 7 i dag - hehe.

 

Ser at det er meldt regn til uka her - så jeg skal "pine" meg ut en tur på verandaen i dag iført solbriller, caps og shorts. Kanskje jeg kan sitte der i 30 min......(rekord i disse dager).

 

Hold ut jenter - vi venter på hovedgevinsten som er like rundt hjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...