augustbaby!! Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg skal i bryllup om knappe fire uker, er da 34 uker på vei, og jeg trenger tips til noe jeg kan ha på meg! MÅ finne noe snart.. Jeg har ikke tenkt å kjøpe noe gallakjole, og betale veldig mye. Men en fin sommerkjole, evt topp og skjørt vil være helt ok. Men må være litt pen da vi skal både til middag og kaffe. Har sett på h&m, mne fant ingenting der.. Veldig glad for tips
Zabbi Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 den kule mage har jo en del fint...hvis du har mulighet, sjekk butikker eller nettbutikker i sverige, feks www.4mom.se , dem har en kjole som kalles kikodress som jeg har siklet lenge på der, den funker til ALT av finere tilstelninger...
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 oj, den var fin, ja:) hvor lang leveringstid er det? og vet du om den er stor eller liten i størrelsen?
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 var i bryllup da jeg var i uke 33, hadde på meg en lang tunika med en under kjole, var veldig varmt den dagen så det funka for meg:) hadde jeg vert deg hadde jeg venta litt med og kjøpe kjole..mye kan skje med magen på den tiden. Men har jo andre kjede butikker som ikke er dyre, og sommer salget begynner vel i den tiden så mulig du får deg ett kupp!(:
augustbaby!! Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 Takk for tips, de hadde en del på den nettsiden faktisk, å ikke så dyrt heller Vet ikke om jeg orker å vente med å finne kjole selv om det er nesten fire uker til... Men det skal jo litt til at klærne ikke passer vil jeg tro..
Zabbi Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Gå inn på storleksguide så står det info der, jeg personlig vet ikke.... leveranstid for kun sverige er 1-4 dager, å jeg pleier alltid legge på en eller to dager, så du har godt om tid til å bestille, å bytte størrelse før bryllupet står til... bestillingssiden for utland står det slik : Utrikes beställningar Vi skickar gärna beställningar till andra länder än Sverige. Vid utrikes beställningar kan betalningsalternativet "postförskott" inte väljas. Beställningar som ska till Åland Lägg beställningen som vanligt, men välj "utanför EU", detta pga att tullen på Åland debiterar tullavgift när paketet kommer. Kortbetalning: Vi accepterar VISA och Mastercard Vi har inte tillgång till Dina kortuppgifter. Säker betalning tillämpas genom Dibs 3-d secure. Ingen extra avgift tillkommer Fraktpriser: Inom EU: 199 SEK (inkl moms) Utanför EU inom Europa (även Åland): 159,20 (exkl moms) Vid beställning utanför EU, betalar Du ingen moms vid köpet (momsen dras av redan vid beställningen (klicka ur rutan "inkl. moms" på startsidan så ser Du det aktuella priset), utan betalar ev. tullavg. till Ditt land, för mer info om just Ditt lands tullregler, kontakta tullverket. Vi skickar alltid Din order som rekommenderat brev eller paket för alla parters säkerhet. Skadade paket ska anmälas redan vid hämtning på Posten. Utrikes outlösta paket debiteras med 300 SEK Om du vill byta till annan vara, så skickar du tillbaka varorna, vi sätter då tillbaka pengarna på Ditt kort. Sedan gör Du en ny beställning på hemsidan. Vid returer står köparen för frakterna och avgifter som tillkommer vid frakt. Frakten betalas inte tillbaka. Läs mer om byte/retur>> Skadade paket ska anmälas redan vid hämtning på Posten.
Lille Luna Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Noa Noa har masse fint som passer over gravidmager, omslagskjoler og litt vidde rundt livet er en gjenganger der. Jeg har brukt masse Noa Noa klær nå mens jeg har vært gravid, til 17 mai og jul osv...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Jag var i bröllop i helgen, är 33 fullgåtta veckor nu. Fick på mig en klänning jag hade på ett bröllop i fjor(!) 18 kilo tyngre, det var inte dåligt, haha. Den hade jag köpt på Gina Tricot. Ballong klänning med strech i. Hade tajts under - absolut att rekommandera då det blir svettigt...(!) Annars har jag hört att SARA har fått in mamma kläder och att de ska vara fina, ta en tur dit!
trebarnsmamma84 Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 eg fant ein veldig fin kjole på vera moda...den er svart og kvit mønstrete...så er det stretchstoff...så passer både når ein er gravid og når ein har født:) kosta 499 kr...
Glad tobarnsmamma Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Jeg må virkelig anbefale deg og se på www.krappe.no, gå inn på mammaklær. Der har de masse billige og veldig fine kjoler. F.eks. denne: http://www.krappe.no/product.asp?product=1890⊂=53&page=1
August08baby Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 Jepp. anbefaler og Krappe.no - fant en nyydelig kjole, jeg er 30 uker og har stoor mage. Maange kommenterte kjolen min. Den var uvanlig pen.
Zabbi Skrevet 3. juni 2008 #13 Skrevet 3. juni 2008 hehe var det ikke du som ville ha anbefalinger? hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå