Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 la emilie ligge i vogna i bare bleie??? er 25 grader i skyggen....
Labambie Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hehe! JA,uten tvil!!! Kler i denne varmen er jo helt grusomt.. Hehe
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 For all del, la hun ligge i vogna i bare bleie :-) Nydelig navn hun har!
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 hehe.... ) av og til klarer jeg ikje å tenke klart... blackout!!!! hehe ) Takk, emilie er et nyyydelig navn.. hehe... skryte skryte )
Snupi27 Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 ja, jeg må nesten si meg enig i at emilie er et kjempe fint navn!! =)
villemo Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 godt og se at det er flere som kler av barna sine i den varmen som er:-D Här nemlig fått noen kommentarer av folk her i bygda som mener gutten min har på seg for lite klær i denne varmen....arghh!!!!
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Ser at det er mange her som skryter av navnet på datteren din.... MÅ bare si meg helt enig.... snuppa mi heter også Emilie :-)
tina_mor Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Høres helt perfekt ut....snuppe vår ligger også i "bare bleia" om dagen hehe. Men husk solhatt og solkrem da Hilsen lille Madeleine Emilie og Tina_mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå