Gå til innhold

Gruer meg så forferdelig til ul i morgen.... :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite sist vi var på ul, at den ene tvillingen er død... Har prøvd å holde meg oppe for ungenes skyld, men det er tungt.. Våknet i natt, og tårene bare trillet. Har time på føde poliklinikken i morgen for ekstra oppfølging, og nå grurr jeg meg så fælt. Er livredd... for å få beskjed om at den andre er død også.... Klarer ikke å få ro i koppen... Tror jeg blir gal snart. Blir så ekstra rart dette, siden jeg har tvillinger fra før også... ser på dem og kan ikke annet enn å tenke at det skulle vært to sånne nydelige knøtt ... huff. sorry for sytingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vil først gi deg en klem og si at du har INGETING å be om unnskyldning for.

Dette er hva sidene her er for, få ut frustrasjon, spørsmål, tanker og følelser. Og jeg skjønner godt at du er redd. Og jeg kan ikke si at alt går bra og at alt skal ordne seg..

I en slik situasjon er ord overflødige, jeg vil bare ønske deg masse lykke til, og krysser fingrene for at det skal gå så bra som overhode mulig=)

Sender masse varme tanker til deg i dag!

Skrevet

Dette var triste nyheter. Går ikke an å være tapper i en sånn situasjon tror jeg. Du har min medfølelse i denne tunge stunden i hvert fall. Håper alt går bra på ultralyd i morgen. Lykke til!

Skrevet

Eh,, hvordan kunne det gamle nicket mitt komme opp? Det hadde jeg i forrige sv. skap. Gravid på nytt, 13 uker,,,,

Takk begge to. ikke noe gøy dette,men må vel komme meg gjennom dette også.. Kommer inn en tur etter ul er overstått i morgen tenker jeg...

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan det er å grue seg til UL. Og det har du virkelig lov til også!

Er ikke syting å lufte seg litt her inne mener nå jeg. Klart du kommer til å tenke på dette fremover, og det kommer nok til å sitte litt i deg.

Men jeg krysser fingrene for at alt går bra med den andre tvillingen.

Så bare luft alle følelser du! Kanskje du kan fortelle mannen din litt om hvordan du føler det også, kan hjelpe litt på!

klem<3

Skrevet

Huff så trist..Fikk selv beskjed på ordinær ul i fjor om at den lille var død..Det er så vondt at det kan ikke beskrives..håper alt går bra med den andre, det gjør det nok skal du se!! Så må du la deg selv få sørge så lenge du har behov for det!!

Varm klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...