Gå til innhold

Gruer meg så forferdelig til ul i morgen.... :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite sist vi var på ul, at den ene tvillingen er død... Har prøvd å holde meg oppe for ungenes skyld, men det er tungt.. Våknet i natt, og tårene bare trillet. Har time på føde poliklinikken i morgen for ekstra oppfølging, og nå grurr jeg meg så fælt. Er livredd... for å få beskjed om at den andre er død også.... Klarer ikke å få ro i koppen... Tror jeg blir gal snart. Blir så ekstra rart dette, siden jeg har tvillinger fra før også... ser på dem og kan ikke annet enn å tenke at det skulle vært to sånne nydelige knøtt ... huff. sorry for sytingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har din fulle rett til å vere engsteleg, trist og lei!

Det hadde eg vore om eg var i din situasjon. Det er vel nest verste beskjeden ein kunne få. Einaste verre var om begge var døde...

Det er nok ein kjempar du har i magen, og han/ho klarar seg nok fint!

I alle fall kryssar eg fingrane for det! Lykke til på ul! Det går nok så bra så!:)

Skrevet

er du på overtid?

Hvorfor tar de ikke da keisersnitt?

Skrevet

Håper virkelig det,godt det er så tidlig i morgen så vi slipper å gå å grue oss hele dagen.... Tusen takk. kommer vel med en oppdatering i morgen tenker jeg,,

Skrevet

Nei, er bare såvidt inne i andre trimester. Hadde jeg vært så langt ville de nok tatt ks...

Skrevet

Eh,, hvordan kunne det gamle nicket mitt komme opp? Det hadde jeg i forrige sv. skap. Gravid på nytt, 13 uker,,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...