Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 At når man skal flytte så kommer DEN hetebølgen?? Hmmm..
Labambie Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Hehe! Ja,de to siste gangene jeg har flytta har det vært 25 kuldegrader... Vannet vi vaska trappa med frøys... Så jeg vet ikke hva som er verst?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Flytta en gang i desember, og husker det tok 2 dager før hele huset ble ordentlig varmt etter at dørene hadde stått åpen i flere timer.. Varme er nok best, men ikke 28 grader da! 18 hadde vært perfekt hehe
Labambie Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Sånn utenom tema; jeg tror jeg har sett deg før HI??!! Har mannen din et navn som begynner på E? Som er endel yngre enn deg? Og du har to barn med han?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2008 Stemmer det, ja. Hvem er du da?
Labambie Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Tror ikke du har møtt meg.. Jeg har festa endel med mannen din.. Og jeg er bestevenninna til Mona, og hun er vel fadder til en av guttene dine?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2008 Ok, har en anelse hvem du er ja=) Jo, Hun og Vidar er faddere til mellomste gutten vår.
Labambie Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Jeg var å sniktitta på bildene dine på facebook,og de guttene dine er såååååååå nydelige! Jeg sa det til Mona for en stund siden. De er virkelig sånn "snu-seg-etter-pene"!! Flytter dere nærmere sivilisasjonen igjen eller?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2008 Å tusen takk:) Ja nå flytter vi nærmere Jessheim, så det blir litt nærmere til "alt" nå! Blir deilig. Blir bare 15 km til Jessheim og 3 km til Vormsund, og der er det jo en del butikker og sånt! Gleder meg, men gleder meg IKKE til å vaske rundt 330 kvm i denne varmen...
Labambie Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 Åh,så koselig da! Jeg har jobbet på Vormsund noen år,der er det kjempekoselig! Ica'n der er kjempebra! Du får få med deg gubben din og eldstegutten til å vaske med deg.. Umenneskelig å gjøre det aleine!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. juni 2008 Jada, de skal få ta sin del av jobben de også=) Og dessuten hjalp vi svigerbror og dama med å vaske rundt deres leilighet da de flyttet, så regner med vaskehjelp derfra også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå