en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Den er nå så ille at jeg kaster opp av den. Orker ikke ta gaviscon,brekker meg av skumminga. Andre råd å komme med?
Zabbi Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Zantac har vart min engel i nød. Brustabletterne har vart ok, men pillerne er knallbra, smaker inget, små hvite piller som svelges med vann, gi det en 15-30min å magen roer seg helt... Andre medisiner mot halsbrann legger seg som et lokk over lukkemuskeln i halsen, mn zantacen tar problemet ved roten... Å husk, ikke drikk masse søt drikke, fet mat, kryddet mat å salt... de er syndere i disse tillfellene
en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Hjelpe meg,det skulle man nesten ikke tro. Har noen liggende og får prøve:)
tarzanjenta Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 jeg er endelig ferdig med halsbrannen, den hang i 3-4 dager etter fødselen. Jeg prøvde alle kjerringråd og tips, på slutten var jeg 3 ganger til osteopat (ble mye bedre) også kom jeg over noen sugetabletter på Helsekosten som heter Frutin. De virka utrolig nok, litt rar i konsistensen, men mye bedre enn gaviscon. God bedring!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 Var det ikke zantac man ikke skulle ta,mente jeg leste på pakningsvedlegget at det ikke var bra for gravide. Mange mnd siden nå men...
Zabbi Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 jeg ble foreskrevet disse jeg, lege hadde sett i katalog å alt, å jordmor sa det var ok hun oxo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå