Gå til innhold

Her er svaret fra UL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ved link til innlegget jeg skrev tidligere idag..

http://www.dinbaby.com/forum/thread/137907019

Jeg har PCO. Det er grunnen til at jeg ikke har hatt mens siden i mars.

Videre så var det rart at den ene testen ble pos, mest sannsynlig en feil med den testen.

Nå er det slik at legen sa at vi skulle prøve å bli gravide.

Hvis jeg får mensen før september, og ikke har blitt gravid innen oktober skal jeg tilbake til han.

Hvis jeg ikke får mensen innen september, skal han fremskynde menstruasjonen med noen tabletter eller hva det nå var. Også ta det derfra.

Dette var et slag i trynet for meg! :(

Greit nok at jeg ikke var gravid, men at jeg måtte ha dette! :(

*uff*

Jaja...

Det nytter jo heller ikke at jeg er ung, når samboeren ikke er fullt SÅ ung!

Får vel bare håpe at jeg har blitt gravid innen jan 09 iallefall! :o)

Hvis ikke regner jeg vel med å kjøre full pakke for å bli gravid.

Det er ikke NOE annet jeg/vi vil...

Kjempedeppa. Trist. Lei meg. Hvorfor..???

*sukk*

Men.. Sånn er det bare!

Får se det på den lyse siden: Det er oppdaget og jeg kommet til en flink lege! =)

Jeg har jo fått Daniel, så jeg har nok gode sjanser for å bli gravid igjen! =)

Forresten; dere som har pco..

Hvor mange slike vanngreier har dere? Husker ikke helt hva det var nå, men..

Jeg hadde iallefall over 20 sånne små greier der i eggstokkene.

På begge sidene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff..vet du,jeg hadde en voldsom følelse av at du ikke var gravid...

Aner ikke hvorfor.

Du er ung, og har mange år foran deg =o)

Som du sier, så har du allerede et barn,og det beviser at det går an!

Lykke til videre

Skrevet

Åh så trist da:( Har tenkt på deg i dag! Men da har du en mission i sommer da vettu;)

Skrevet

Åhh nei så trist:-(

Jeg som gledet meg til baby i januar:-s

Får håpe dere klarer å bli gravide innen september da, eller ihvertfall at dere får hjelp om det ikke går.

Ønsker dere lykke til.

Stor klem.

Skrevet

Leit å høre...

Ønsker deg masse lykke til med prøvinga!!

Skrevet

Så bra at du ikke ser helt mørkt på det.

Lykke til =)

Stoooor klem

Skrevet

Uff, slikt er ikke kjekt å høre..

Vi har selv problemer med å bli gravide. Har ei jente på to år og legene skjønner ikke helt hvodan vi fikk det til.. Lille miraklet vårt..

Men det er ikke PCO.. Mye annet og det er jeg som har problemet..

Ønsker deg masse lykke til!!! :-)

Skrevet

Ish, da! Det var leit!

Godt du føler deg trygg på legen da. Satser på at vi ser deg mindre her på kveldene fremover da... hirr-hirr! ;)

Daniel blir bror i fremtiden han, skal du se!

Klem fra

Skrevet

eg har og fått påvist PCO nettopp, hadde 6-7 stk, men det viste best på venstre er derfor litt usikker...

Holder og på å prøve og bli gravid, men me fekk pergo med engang me så nå kommer alt veldig regelmessig:)

Skrevet

Leit å høre, men bare vent, en dag blir din lille Daniel stolt storebror! Han er jo et levende bevis på at du er i full stand til å bli gravid! Lykke til videre.

Skrevet

så leit at resultatet ikke var som du hadde håpet! men som du sier så er jo dette oppdaget og du blir fulgt opp :)

blir nok en liten en til etterhvert da :)

lykke til :)

Skrevet

Så trist å høre...

Men går nok bra skal du se! =)

Skal krysse fingre og tenke gode tanker for dere.

Skrevet

Hei!

Så trist å høre, men du skal se at det går bra! Jeg hadde PCOS. Fikk Pergotime med en gang det ble oppdaget, og ble gravid måneden etter :o) Vet om maaaange som også er blitt det.

Aner ikke hvor mange cyster jeg hadde, men jeg mistet ikke mensen. Jeg blødde hele tiden, jeg. Småblødninger i en måned. Utrolig irriterende.

Lykke til med prøvingen!

Skrevet

Utrolig trist å høre! Jeg som gledet meg så på dine veiene! Satser på at det går i orden snart og at du får en liten spire i magen! *klemmepå*

Skrevet

Uff så trist :( skjønner godt at du er kjempe lei deg, men dere klarer å få til en ny spire vet du...

Sommeren er jo her, og da er det tid for babylaging vet du :)

Skrevet

Huff det var trist da:( men du blir nok gravid etterhvert skal du se :)

Klemmer fra

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Har ikke orket å gå inn på dette innlegget før nå, og blir bare rørt til tårer.. Dere er så gode alle sammen! :)

TAKK!

Jeg VET at vi skal klare å få en ny spire, og jeg håper virkelig at jeg vil bli mamma til minst 3barn=)

Snakka masse med familien min nå idag, og de har vært en god støtte de også.

Jeg går hele tiden og tenker på at det er meg det er noe galt med.

LItt deppa idag kan man si.. Men, på den andre siden er det vel kanskje bedre at det meg, enn at det er svømmerne til samboeren! ;o)

Vet ikke om han har dårlige svømmere, men tror ikke det:p hehe =)

Håper iallefall ikke det!

Nå skal sommeren brukes flittig :o)

Samboeren var på Ikea idag da..

Jeg har alltid sagt at jeg har ønsket meg en sånn pc-pute. Men, vi har liksom aldri kjøpt det.

Når han kom hjem etter fotballjobben hadde han med en plysjfotball til D og en pc-pute til meg! :o)

=)

Stakar, han tror jeg er i dårlig humør. Er ikke i dårlg humør, bare masse tanker som svirrer.

Nå skal jeg ta meg en laaaang prat med han (har ikke snakka med han i det hele tatt, siden han dro på jobb rett etter UL-timen og kom hjem kl 22...) og fortelle han endel ting.

Tror nok han er like nysgjerrig, spent og litt redd som det jeg er. Bare at jeg kan litt mer om dette enn han.. Skremmer meg litt.

MEN; Jeg skal stenge ut de dumme tankene og prøve å se ting på den lyse siden.

Er ikke til å stikke under en stol at dette ikke er noe særlig. Men heldigvis er ikke dette UMULIG. Det er vel det jeg klamrer meg etter nå! :o)

Takk nok en gang alle sammen!

Klem fra

Skrevet

må bare si du er en fantastiks jente.. du tar det bra, det gjør du virkelig.. kos deg masse med sambo i sommer ;) å gleder oss til oppdatering..

lykke til..

Skrevet

Takk for det :)

Gleder meg til komme med en ordentlig gladnyhet, og håper det blir over sommeren! ;o)

Skrevet

Så leit!

Jeg håper du får alle de barna du ønsker deg!

Masse klemmer!

Skrevet

Har ikke lest tidligere innlegg,men vil bare gi deg en "positiv historie" :)

Vi prøvde å bli gravide.... plutselig ble mensen borte,var borte i 4 mnd før jeg kom meg til gyn. Kunne konstantere pco med en gang,eggstokkene var fulle av cyster. Leste side opp og ned om dette.Var helt fortvilet og trodde ikke vi skulle få gleden av å bli foreldre.Fikk pergo kur med en gang.(dobbel) 3 forsøk. Mensen kom allerede etter 1.kur. Gav et meg håpet om at ting ble bedre:)...2 forsøk....på 3dje gikk det:) Fikk en nydelig datter 9 mnd etterpå:) ....6 mnd etter at hun kom til begynte vi å prøve på nytt i og med å det tok sin tid med nr 1. (hadde vel egntilg fått beskjed om at prøvene var fine,men det gikk ikke opp for meg;) ....Ble gravid samme mnd;) ....Leste mer da jeg ble gravid med nr 1 og det er faktisk veeeeldig mange som har dette.De fleste får det til,til slutt!;)

.(.....kan du ikke be om pergotime da?)

Lykke,lykke til! :)

Skrevet

så leit at det ikke var en spire der, men den kommer nok, skal du se!!

bra at legen din oppdaget pcoen, så blir du tatt godt vare på!

1000 trøsteklemmer til deg, snuppa! :)

Skrevet

Tusen takk for alle svar! Både her og dere som har sendt PM.

Det varmer virkelig.

Og det er flott å se at det er andre som har pco/s som har fått barn! :)

Du som spurte om jeg ikke kan ta pergo nå: Jeg vil vente for å se hvor stor sjansen er for at jeg klarer dette selv. Jeg klarte å få Daniel.

Jeg vil prøve helt til sept selv, og har det ikke skjedd noe da.. Så skal jeg spørre legen hva som er best etter den tid. =)

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...