har4barn Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Var på kontroll hos fastlegen min i dag (15+5). Tok symfysemål, og mine mål ligger langt over det grønne feltet. Er på linje med uke 20. Da kom spørsmålet: Du er sikker på at det ikke er to der inne?" Hadde jeg ikke allerede vært på to ul, så hadde jeg nok blitt litt sjokkert, men to ul kan vel ikke unngå å se to. .Tror nok at livmora bare lå litt langt oppe i dag. ellers så hørte vi den fantastiske hjertelyden igjen, så nå kan jeg slappe av i noen dager igjen. Skal på ordinær ul den 23.juni, og legen min sa jeg kunne få ekstra kontroll for å høre på hjertet før det, slik at jeg ikke skulle være så nervøs til ul. Fikk komme på morgenen samme dagen som ul. Er så fornøyd. Skal jobbe 50%de siste tre ukene før sommerferie, og det tror jeg blir godt. Har mye jobb som venter etter 4 uker med sykemelding:). Ha en fin dag. Det har i hvert fall jeg!!
Zabbi Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 mine mål har legat utenfor den grønne kurven hele tiden, er konstant på lik linje med mål 4 uke før meg... å jeg har bare en der inne
har4barn Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Nei, jeg er ganske trygg på at det bare er en der inne, og det er like greit når det er fjerdemann:).
Mrs. Bouquet Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Det er vel kanskje ikke så uvanlig at symfysemålet er noe større når man venter sitt 4. barn? Tenker at livmora blir fortere stor i første del av svangerskapet i forhold til de som er førstegangsfødende eller har veldig lang tid mellom svangerskapene. Livmora mi kom i alle fall mye fortere opp denne gangen enn første gang fordi det er så kort tid mellom svangerskapene, men nå i uke 19 ser den ut til å havne omtrent der den var sist på dette tidspunktet.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Så fantastisk at alt står bra til med babyen:-) Nå er du jo kommet forbi der det skjedde sist og det er nok en fantastisk følelse!! Jeg synes det var en god ide å høre hjertelyden før ordinær ul, det burde jeg også gjort..gruer meg som en hund til den dagen, det er forresten 3. juli, men først skal jeg på ul på torsdag..grøss og gru, men magefølelsen er god (tror jeg;-) Jeg bærer magen så høyt oppe denne gangen, kan ikke huske at det har vært sånn før, men den er delt ved navlen så det ser nesten ut som det er to mager:-) Ser bare skikkelig feit ut enda, ingen fin gravid mage, men når den går sammen på midten snart så blir det bra! Når jeg holder genseren inn under bysten så får jeg en kjempekul:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå