nurket4a Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Skrev et innlegg tidligere i dag om vogna mi og fotbrettet som ikke vil holdes. I dag sklei mini ut av vogna mens han sov og rett i støypen. Hylskrek og blodet rant fra nesen. Endte rett til legen og en grundig sjekk. Alt var heldigvis ok... Han har bestandig ligget så stille i vogna at selene har vi ikke montert, skal gjøres i dag... Så damer fest selene før det går galt...
Dina1 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Å stakkars dåkker begge!! Føle me deg, her ramla guttn min ned fra stellebordet... Heldigvis lå det en hau med sorterte klær der så han slo seg ikke særlig, men herregud kor redd man blir.... Fint at det gikk bra me dåkker, regne me at dåkker har satt sela på allerede:)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 vet du ta å bruk den tingen du knepper fast på vogna å ta en tau og bind opp brettet .eg e med glede me på å skriva klage brev te simo for eg e langt i fra fornøyde me vognå så eg betalte 6000 kr for...bør ver mye bedre enn det den e vært!!
nurket4a Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Sela er satt på for lenge siden nå :-)... Men æsj for en bruksanvisning, er usikker på om jeg har gjort det rett... Må vel på en butikk i mårra og sjekke...
Carta Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Det brettet er det eneste jeg er misfornøyd med på Simo-vogna vår! Det er noe skikkelig herk at det ikke er noe ordentlig hold i det! Men er sånn på den lille trillevogna vi har også, så er vel brått noe nytt og fancy de skal bruke alle som en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå