Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 med blod... Og jammen har jeg for første gang på mange mange år som blodgiver kjent at kroppen ble tappet for en halvliter væske.....det er helt tydelig varmen og det at kroppen svetter mer, selv om jeg er flink og drikker og drikker og drikker.....vann altså;-) Så nå ligger jeg på sengen, lettere skjelven, og drikker juice og spiser melkesjokolade for å prøve å roe ned og få litt sukker i blodet...hvilket jeg klarer helt utmerket;-) Den verste svimmelheten og skjelvingen har gitt seg, nå bare koser jeg meg....med sjokoladen.......og om en halvtime kommer svigers til oss.....håper sambo er godt igang med å avslutte det jeg startet på når svimmelheten satt inn......nemlig å lage grillspyd til middagen...... Sånn kan det gå. Glemte "premien" min gjorde jeg også idag. De var litt surrete de som jobbet på blodbanken i dag også forresten.....de glemte hele tiden sa de;-D
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Uff da.Stakkar deg da.Svimmelhet er fryktelig ekkelt det. Men du gjorde det jo for en god sak da =) Nå spiser du vel god mat og koser deg vilt. Her kjøler vi ned...Den tråden din om kjærringråd hadde ikke tips om solbrenthet......Jeg som passa meg og alt...Vært sykt varmt i dag.Helt på trynet å.Men jeg klager bare litt altså ;o) Å når jeg kjenner etter,så tror jeg at jeg må finne frem litt lade jeg også...Å farris....=) Du skremte meg ang brusen,hehe.Men jeg trapper forsiktig ned...C",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Vet du hva! Nå ble jeg bittelittegranne glad.....for at jeg hadde skremt deg med den brusen;-D Farris er uansett sunnere en lighten:-)
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Innerst inne har jeg vel hørt det før,men glemt det... Så nå er det farris for alle penga du...For vannet her er stygt som fy blækh..Å egentlig er det veldig godt med farris ;o) Drakk det jo i 9mnd her en gang.....Nå er det pån igjen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 Ja farris er godt det:-) Helst uten smak for min del! Er igrunn ikke så glad i alle disse nye variantene av vann med smak.......synes det smaker litt oppvaskvann av det rett og slett!
Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Jeg fant ut at di hadde slutta å lage "min" farris.Men fant en anna som er god.Må være iskald da.Kan jo ikke gå direkte fra brus til vann uten smak!! Da hadde jeg vel klikka,hehehe.En ting av gangen...Å forsiktig nedtrapping,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå