annda Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hei. Hva skal jeg tro... gravid? fått flere cb med svak strek. Den er langt fra like sterk som den vannrette streken, men jeg ser den og den er blå hva tror dere???
Tweak Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hehe, vi har visst samme problem ser jeg... :-) Håper vi får mange svar! :-) Er litt småskjelven og twitchy her jeg sitter!
annda Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 har du også testet svakt med cb? er så irriterende å ikke få en klar klar strek... men vi skal kanskje være glad vi har fått en strek. men det er så uvirkelig, åsså vil jeg likosm ha en ordentlig bekreftelse på at det stemmer! skal du teste mer? eller stoler du på det resultatet du har? når skal du evt til legen. tror jeg vil vente litt med å gå til legen, sånn at hcg får stige litt...
påtjukken Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 svak cb betyr jo egentlig gravid da, det er jo en strek det og:)
Tweak Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Ja, jeg har testet svakt med cb. Er helt skjelven! Prøver å spise, men maten detter ned av gaffelen... :-( Er alene hjemme, sambo kommer ikke hjem før senere i kveld. Jeg tør liksom ikke stole på at det ER en positiv test. Leter etter bilder av ulike tester på f.eks. babyverden, som jeg kan sammenligne med. Uansett så kommer jeg til å teste om et par dager også, for å se om det blir en sterkere strek. Det ligger en cb i nattbordskuffa og bare FRISTER meg, men jeg skal motstå. Blir jo ikke noe klokere i ettermiddag likevel. Skal slutte å se på den også tror jeg, for jo mer jeg er jo mer usikker blir jeg...
annda Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 det er det jeg også håper på.... fordi det ville ikke kommet en strek om man ikke hadde hcg i kroppen. så jeg får vel bare innse at det er en liten spire i magen min:)
Endeligtobarnsmamma Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Når jeg testet var det svakt positivt både med cb og billigstrimmel, stolte ikke på det før den digitale sa "gravid" Prøv med en digital i morgen, men tror nok en strek er en strek og dere begge er gravide
håper-håper... Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 heisann! jeg testet svaaaakt positivt med cb i dag morres, tre-fire dager før ikm.. de sier en strek er en strek...men var usikker jeg også... så ventet tre-fire timer med å tisse i ettemiddag, og cb digital viser positiv... så tror vi kan si GRATULERER til oss alle sammen hvor er dere i forhold til ikm, og har dere vært gravide tidligere? jeg mistet i sa i mars og kjenner jeg er nervøs, men krysser fingre og tær for at denne gangen går det bra!!!
Tweak Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Men jeg tror liksom ikke på det... :-( Hva om det bare er tull? At jeg innbiller meg en strek? Gjør jo ikke det da, men den er jo så svaaaak... :-( Jeg har aldri vært gravid før, og i forhold til ikm, så tror jeg den er i dag eller om et par dager eller så. Hadde el-slim for 14 dager siden. Vil i allefall si gratulerer til håper-håper som har positiv cb-dig! Jeg venter nok et par dager til og tar en ny test tror jeg... Hvis jeg klarer da!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Skriver meg på her med svaaaak strek jeg også... men tror ikke på at jeg er det egentlig.... Så den best FØR testen var klar til avlesning... og testa neg på cb digital i ettermiddag.. det er jo før ikm.. men likevel... Så spennende for alle oss her inne da;)
Goomba84 Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Ikke for å skuffe deg, men jeg fikk sånn på to tester i samme pakke i forrige pp, men jeg var ikke gravid.. Håper allikevel du er det. Lykke til.
Mini LK Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Hei Har også fått 2 helt svake positive tester, en i går kveld og en i morges. Har IKM på fredag. Skal teste igjen imorgen tidlig og håper på klarere svar. Den ene var CB den andre billig test. Åh, for spennede dette.
enda en Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har også svak.svak CB.... Testet i dag, morgenurin. Spennende dette ja! IKM er mellom 5. og 8. juni.
Gizom81 Skrevet 7. juni 2008 #14 Skrevet 7. juni 2008 Slenger meg vist på her jeg å. IKM 5-8 juni, svak eller skal jeg si tynn strek i cb. Tok teste fordi jeg føler meg gravid, har en gutt på 14mnd fra før og fant ut av det svangerskapet allerede 4 dager før ikm.... Må teset på ny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå