Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i konflikter eller konfrontasjoner så jeg velger mine kamper med omhud. Dvs 1 gang, ok feiltrinn fra den andre personnen, skjer det en gang til sier jeg ifra høffelig, MEN tredje gangen tar jeg det skikkelig opp.

I dag hadde ei vennine av meg fått nok av en historie hun hadde blitt blandet inn i med to andre, så hun inviterte de to andre til seg og sa at nå er det nok. dette har skjedd og hvorfor skjer dette, nå SKAL dere snakke om dette..

Modig gjort, ikke helt min fremgangsmåte, men gud bedre hva det hjalp begge sider å få ting på bordet. Viste seg jo at den opprinnlige historien var så mye mer komplisert og masse mer bak som må jobbes med, men men de snakket da iallefall..

Hva gjør du? Fult frontal angrep, seriøs diskusjon eller venter til det er unngåelig å ikke si noe, eller bare lar det ligge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker diskusjoner og sier gjærne hva jeg mener. men usakligheter gidder jeg ikke.

men når det kommer til bf foreksempel, så er jeg veldig konfliktsky (det er i grunn han også) for om vi krangler/blir uenige, så går det ut over den vakreste i verden.

men bortsett fra det så sier jeg i fra hva jeg mener om folk vil vite.

Skrevet

jeg krangler så busta fyker om jeg føler meg urettferdig behandlet, ellers oppsøker jeg ikke konflinkter og prøver og holde meg unna.

ellers er jeg en ærlig person,og de fleste vet hva jeg mener om det meste

Skrevet

Liker å rydde opp i en konflikt der og da eller ved første anledning. Hvis ikke har de en stygg tendens til å vokse over hodet på folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...