Gå til innhold

Mammaen til G og A!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til? Tenkt mye på deg =O)

Lurte på om du kanskje ville hatt besøk en dag? Vært artig å tatt seg en tur med ungene. Hvis du vil.

=o)

Ellers så venter jo den Outlet`en på deg,om du skulle ville komme hit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der oppe i lia. Jeg har ikke vaert innom her paa evigheter, det er alltid noe som maa gjoeres vettu.

Skulle du komme denne veien saa er det bare aa si ifra. G har en uke igjen paa skolen, saa er det ferie. Gubben jobber masse og skal reise ut igjen i august - morsomt=) Saa jeg vet jeg kommer til aa dra ungene din vei rundt den tiden. De maa ha hoest klaer og sikkert noe litt varmere ogsaa.

Hvordan gaar det med deg og dine? Begynner det aa blir varmt nok for dere der oppe? Her passer vi paa aa gaa tur med hunden saa tidlig som mulig siden det er saa varmt paa ettermiddagen=(

Skrevet

Ja,vi har hatt temperaturen 99F her en dag, da var det passe varmt..

Men det er bedre nå =o)

Du, hvis du og mannen vil gjøre noe i helga, så er det sånn show på Bentonville Battlefield lørdag. Dit tenker vi på å dra.

http://www.nchistoricsites.org/bentonvi/bentonvi.htm

Mulig de yngste ikke synes noe om det, men de eldste her i huset vil iallefall dra.

Skrevet

Oj, 99 det er varmt det. Det har heldigvis ikke vaert saa ille her, men vi har ogsaa en deilig bris fra havet da=)

Dere er saa flinke til aa dra paa turer dere, vi pusler som regel rundt huset i helgene=) Alltids noe som maa gjoeres=)

Skrevet

Det er det her også ;o)

Men jeg har utfartstrang. Sikkert fordi jeg har svigerfar her, og en gubbe som for det meste ligger.

Da er det godt og komme seg vekk noen timer =o)

Skrevet

Da skjoenner jeg veldig godt at du har behov for aa komme deg ut. Vi ser som regel gubben i huset her bare i helgene saa da blir det litt familie tid paa oss=)

Har igjen aa dra paa stranda - pussig naar jeg bor like ved at jeg er der saa uhyrlig sjelden=) Kan ikke si med det sol skille jeg har naa etter aa ha hatt paa t-skjorte og shorts at det er saa pent, men pytt pytt. Jeg faar skremme de som er der nede snart=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...