Gå til innhold

Hva gjør jeg galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 4 uker sover nesten ikke og vil bare henge på puppen hele dagen og hele kvelden. Dette er utrolig slitsomt, jeg får ikke gjort noe annet. Jeg har en datter på 2 fra før, har aldri tid til henne. får dårlig samvittighet vil jo kose med henne også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som økedag, jeg hadde det på samme måte men etter 3 dager var det bedre og det var mer melk. Hold ut du gjør jo ikke galt

Skrevet

Men det er sånn nesten hver dag.. Prøver å få henne til å sove, våkner igjen etter ca 20 min og vil ha mere mat.

Skrevet

Du gjør ingenting galt, det der er kjempevanlig! Bare slapp av og legg deg i senga med henne og la henne puppe så mye du vil. Skjønner at du føler at du tilsidesetter 2åringen, men du vil få plenty av tid til å passe på h*n.

Skrevet

Så lenge du vet at du har nok melk og at d faktisk kommer melk ut når ho sug så skal du bare slappe av. Det går seg til:) Du får finne en teknikk der du kan lese eller synge me toåringen mens du sitt å amme, eller se film lammi toingen mens du amme. Det e samvær det åsså, betyr mye å gjøre sånt ilag..

Lykke til!

Skrevet

Sånn har mine gutter vært også, og jeg fikk klar beskjed på sykehuset: Putt i gutten smokk, hvis ikke blir du smokk selv!

Eller bruker barnet ditt smokk allerede? Det kan jo også være at varmen gjør at de drikker mer. Synes å merke det på gutten min (3 mnd)

Det var ikke bare enkelt å få på plass smokken. Måtte prøve noen sorter før jeg fant en type som var godtatt :-) Eldstemann ville ha Avent-smokk, mellomste skulle bare ha MAM, mens gutten jeg har fått nå vil kun ha Avent (men kun silikon!) :-)

Skrevet

Jeg har skrevet det i et innlegg for en god stund siden også, men jeg kan skrive det igjen...

Jeg fikk beskjed av en barnepleier på sykehuset, at de barna som suger mye i starten er veldig smarte, for de legger et godt grunnlag for at ammingen skal vare i mange måneder. Er jo en trøst å tenke på det og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...