*2 Nydelige snupper* Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 jenta mi på 4 uker sover nesten ikke og vil bare henge på puppen hele dagen og hele kvelden. Dette er utrolig slitsomt, jeg får ikke gjort noe annet. Jeg har en datter på 2 fra før, har aldri tid til henne. får dårlig samvittighet vil jo kose med henne også.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Høres ut som økedag, jeg hadde det på samme måte men etter 3 dager var det bedre og det var mer melk. Hold ut du gjør jo ikke galt
*2 Nydelige snupper* Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Men det er sånn nesten hver dag.. Prøver å få henne til å sove, våkner igjen etter ca 20 min og vil ha mere mat.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Du gjør ingenting galt, det der er kjempevanlig! Bare slapp av og legg deg i senga med henne og la henne puppe så mye du vil. Skjønner at du føler at du tilsidesetter 2åringen, men du vil få plenty av tid til å passe på h*n.
Dina1 Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Så lenge du vet at du har nok melk og at d faktisk kommer melk ut når ho sug så skal du bare slappe av. Det går seg til:) Du får finne en teknikk der du kan lese eller synge me toåringen mens du sitt å amme, eller se film lammi toingen mens du amme. Det e samvær det åsså, betyr mye å gjøre sånt ilag.. Lykke til!
BlåklokkaVest Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Sånn har mine gutter vært også, og jeg fikk klar beskjed på sykehuset: Putt i gutten smokk, hvis ikke blir du smokk selv! Eller bruker barnet ditt smokk allerede? Det kan jo også være at varmen gjør at de drikker mer. Synes å merke det på gutten min (3 mnd) Det var ikke bare enkelt å få på plass smokken. Måtte prøve noen sorter før jeg fant en type som var godtatt :-) Eldstemann ville ha Avent-smokk, mellomste skulle bare ha MAM, mens gutten jeg har fått nå vil kun ha Avent (men kun silikon!) :-)
hamsterpia Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har skrevet det i et innlegg for en god stund siden også, men jeg kan skrive det igjen... Jeg fikk beskjed av en barnepleier på sykehuset, at de barna som suger mye i starten er veldig smarte, for de legger et godt grunnlag for at ammingen skal vare i mange måneder. Er jo en trøst å tenke på det og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå