Manx Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Her er det sååå varmt inne i leiligheten vår. Har bare en liten veranda hvor sola står for fullt, så ute går det ikke ann å sitte eller ha vogna. Vi går tur flere ganger om dagen, for da lufter det litt, og kjedelig å være inne i det fine været... Stranda er for langt unna,,,,, Noen tips for hva vi kan finne på? Jenta mi er 3,5 mnd.
Labambie Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Har det på samme måte! I dag har det ikke blitt noen trilletur,det er for varmt.... Nå begynner den lille terrassen vår få skygge,så nå skal jeg ta krabbeteppet ut der og legge henne der så hun kan pusle litt..
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jenta mi er 3 1/5mnd så sliter med det samme... Men har vært på brio å kjøpt reiseseng med telt over, den er det UV beskyttelse i trekket på slik at hun ikke får så mye på seg.. Det er også leker inni der slik at hun har noe å se på.. Legger hun i den i skyggen så koser hun seg kjempe mye.. Så får hun vann mellom hvert måltid..
Ildfluå Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg klager nok litt vel mye på varmen iår, og det irriterer folk.... Men det er slitsomt, har baby på snart 3 mnd, og hva skal jeg gjøre? Inne er det badstu, ute er det badstu. På terrassen er det enda verre Jeg pleier å gå turer , det har jeg funnet ut er best. Så har jeg fått innstallert en sånn paviljong greie kjøpt på jysk(noe drit forøvrig, blafrer så bare det i vinden)det hjelper litt mot sola. Nei jeg kunne godt hatt noen solfrie dager, for babyen er helt klam.
Ezmeralda Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Det er ikke så varmt i skyggen! Vi går på lange trilleturer når nurket sover. Har parasoll til vogna. Når han er våken ruller vi ut et pledd i en park og setter oss i skyggen under et tre. Har med leker og koser oss glugg, begge to. Ikke noe problem, bare deilig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå