*Anonymus Maximalus* Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Og hvor gamle er de?? Min 2 åring takler ikke varmen i det hele tatt, blir helt utafor stakkar:(
murmelmamma Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 3 og 4åringen her i huset takler det heller ikke så godt..dvs de har det bra...men de er veldig sløve....og slappe....sover lur midt på dagen til og med..og det gjør de aldri ellers....:-)
lionkittens Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 dattern er 4 år . Hun har aldrig hatt problemer med sol og varme. Men nå tåler både mannen min og jeg og mye varme - Nå synes jeg det er "greit" ute - nabokona satte seg inn for hun synes det var pyton varmt ute så aller er jo forskjellig . Da jeg sendte dattern i bhg idagfikk hun med en drikke flaske med vann m litt skviset sitron i - det er lurt å gjöre (det har hun fått fra hun var 2 år gammel når det er varmt) pass på at gutten din får nok salt i löpet av dagen - svetter jo ut samler og mineraler å da kan han bli slapp. Om han er i bhg og får med matpakke så lag skiver med noe salt pölse på I bhg til dattern min har de på vannspreder for de som vil bade midt på dagen - og for de som ikke vil bade så får de beskjed om å vaske ansiktet og hender med kaldt vann Innavors : salt og vann det er viktig å huske
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Takler det greit her, like aktiv nå som før... Merker han blir fortere sliten da, men det er det eneste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå