Fornøyd med tøybleier Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hvilke triks har du hørt om som skal hjelpe til med å få igang fødsel? Jeg tenker at det er greit å begynne med noen av disse da jeg ikke er interessert i å gå så langt over termin at jeg blir satt igang. Disse har jeg hørt om: 1. Bringebærbladkapsler (eller te) 2. Rømmegrøt 3. Kanel (har det på rømmegrøten, havregrøten og spiser endel kanelboller innimellom) 4. Aktivitet 5. Sex Jeg orker ikke tanken på lakserende og sånne ubehagelige ting, men det skader jo ikke å bruke noen av disse rådene nå. Føy til dersom du har noen flere! Og til slutt: Hvilken is har du dilla på i varmen? Jeg må ha Big Deal eller Lion! Nam.... nå skal jeg ut å kjøpe is....
<3 qleopatrice <3 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 - Brystvortestimulering ( men det har ikke virket på meg) - lakris og svisker - sterk mat Også har jeg utrolig dilla på jordbær for tiden....er så godt!!
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 å fikk lyst på rømmegrøt jeg nå! hadde bare vanlig grøt i skapet:(
Djoolia 07+08+12 Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Dette har jeg prøvd: Bringebærbladkapsler Kanel Sterk mat/Chili Sex Lakserolje ( Fikk skikkelige rier,men de slutta etter to timer) Stimulering av brystvorter Varme kluter på brystvortene Badekar Smeltet smør blandet med kokt melk og masse kanel Er ennå gravid,så det sier vel sitt. Forrige gang begynte riene 10 minutter etter sex,men funker dårlig denne gangen. Jeg må bare ha softis hele tiden jeg. Med blåbærstrø.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Hehe.. Her har vi prøvd de fleste av tipsene. Startet vel en uke før termin ca, og sitter nå her 4 dager etter termindatoen med samme kynnere på kvelden og lite nytt. I tillegg har vi: * vasket vinduer (man kan også vaske tak, for å få strekk i magen, mye opp og ned var visst tingen) * Bært tungt (dvs semitungt for jeg er skikkelig svak med dårlig bak) * Hoppet tau (auuuu det var vondt i ryggen!) * Spist fødepizza.. Rettere sagt: forspist oss på fødepizza, den var kjempegod!!! Ligger oppskrift på kjerringråd her inne, anbefales:) * Gått i ulendt terreng * Spist lakris * Hvilt masse (kommer iallefall uansett godt med!) * Spist biff Velger og vraker litt hva jeg har lyst til og lengde, men noe må man jo gjøre mens man venter. og ser vel ikke noe høy skadefaktor av noe av disse tipsene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå