ballblom Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Da jeg veide meg istad hadde jeg plutselig gått ned nesten 5kg siden sist jeg veide meg. Startet svangerskapet på ca 56kg og har gradvis gått opp i vekt til ca 70-71kg forrige uke. Veide meg sist noen timer seinere på dagen enn idag, men syns likevel det var ett sjokk at det stod 66,7kg på vekten.. Er dette noe å bekymre seg over, eller er det normalt at det kan svaie så mye?? Har i tillegg fått masse vann i kroppen de siste dagene, så trodde jeg hadde gått opp istedet for ned. Bør jeg ringe legen?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Om du har veid deg på samme vekt som tidligere synes jeg du skal ringe legen eller føden ja. Vektnedgang er vel en av de tingene de som kan være årsak til ting som ikke er så bra! Uten at det trenger å være noe... Ta i allefall en telefon for å høre!
mammmma***fødeklar*** Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hei. Har selv gått ned 2-3 kg i uken før fødsel, helt normalt sier min lege. Men for all del, 5 kg ville jeg sjekket! Lykke til!
ballblom Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Ringte føden jeg, og de sa at så lenge babygutten er så aktiv i magen som han er, så trengte jeg ikke å engste meg - at mange går litt ned i vekt mot slutten :-) Men skulle følge godt med på aktivitetsnivået hans i dagene fremover for sikkerhetsskyld. Takk for svar jenter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå