Gå til innhold

våknet av veldigt intense kynner i natt...?

Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej
Skrevet

hele min mage blev sinnsykt stram,jeg har haft kynner idag og men ikke så harde som de i natt...er de vanligt att man får så intense kynner? er 29+5 idag.

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

Dytter.....

undrer og hvordan mase rier føles om man gjemfører med kynner?

er litt nervøs at nått ska gå i gang for min kjære ska til island i morgon og kommer hjem på lørdag igen=)

tror jo ikke noe skjer men vil vara sikker på at de ikke er mase rier jeg har haft i natt.

Skrevet

Hei! Kynnere gjør ikke vondt, er bare ganske ubehagelig.. Med førstemann hadde jeg det fra ca 5 mnd, denne gangen kom det ikke før rundt uke 30 vil jeg tro. Det som er med maserier, er at de er litt vonde. (kall det kanskje sterke kynnere, men de er smertefulle og uten effekt på åpning...) Man vet vel ikke forskjellen før man har hatt begge deler:-) Jeg har hatt endel maserier nå siden uke 37, og har 3 cm åpning nå.. 2 dg på overtid... Så mine har hatt litt effekt på åpning,... (men det der vel fordi jeg er 2. gangs sikkert.)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ok.... men kan de ha vært de jeg har haft i natt då? for dette var ikke som noe vanlige kynnere.. men jeg hadde ikke noen smerte untatt litt mensmurring

jeg er 2 gans og men har aldrig haft mase rier så er derfor litt nysjerrig på dette.

Skrevet

Ganske sikker på at det ikke var maserier du hadde,var nok mer en hard kynner tenker jeg eller at babyen snudde seg veldig mulig..det er jo ikke kjempe stor plass der inne nå og alle slag kjennes så mye mer nå.

Maserier kommer med jevne mellom rom og er vonde!!

jeg hadde mine maserier i 1,5 uke før fødsel forrige gang,med 5-20 min mellom hver maserier hele dagen og natta,vondt og slitsomt!!

Så det blir nok noe helt annent enn det du opplevde i natt.

Uansett lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...