Gå til innhold

Dere som har baderomsinnredning fra IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

På varehuset har jeg sett at alle modulene på baderomsinnredningen står på foter. Betyr det at det ikke er mulig å feste dem til veggen, så det blir litt lettere å vaske under??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du henge det på veggen må du ordne noe selv. Henge en list på veggen og montere med vinkelbeslag.

Jeg vet ikke om IKEA har bedret baderomsinnredningene sine idet siste, emn har sett at mye av ikea baderom ikke tåler vann spessielt godt. Litt viktig på et baderom

Skrevet

... det høres jo ut som en ekstremt dårlig egenskap for en baderomsinnredning? Hm, nei da tror jeg at jeg skal lete litt lenger før jeg bestemmer meg!

Flere som har innredning fra IKEA; med andre synspunkter? En hører jo bare positivt om kjøkkenene deres, så det er jo litt rart at de skal være så mye dårligere på våtrom?

Skrevet

Vi har dem på veggen, sambo er snekker så han får jo til det meste. Men skulle ikke tro det var noe hokus-pokus.

Skrevet

Vi har IKEA kjøkkenskap på badet vi (høyblanke hvite fronter), og det holder kjempefint. Jeg har ikke hørt noe dårlig om baderomsinnredningen deres.

Vi monterte også våre på veggen, men kjæresten min er også snekker så jeg var ikke direkte innblandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...