phantomet Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Gratulerer så mye. Klart du fikk A, du er jo flink!!!!!!! *smiler* Nå kan du vel snart starte å nyte sommeren? Klem klem
Maud Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Så bra! Nå skulle jeg akkurat SMS'e og gratulere, men gjør det her i stedet da :-) Det var det jeg visste det, at du er en sånn jente som aldri tror du er så flink som du er. Da er det bare å hale i land den samme karakteren i morgen, så er det sommer :-D Gratulerer. Du er flink :-DD
Trollmora Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Grattis! Flink jente som klarer det hun setter seg fore )
dritgrei hei hei! Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 DET ER FANTASTISK!!!! FLINK FLINK FLINK!!! Fy søren for en BRAGD!!!! Flinkas flinkas hei hei hei!!! ååå nå ble jeg glad!
♥Snulder Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Å så flott Dailis!!! Men jeg tvilte aldri på at du skulle klare det med glans!!!!
Plutseliten :) Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Så flink du har vært! Gratulerer så mye,nyt sommeren og vær superstolt av deg selv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå