Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 her har jeg godt og venta i flere dager på telefon - og pluttselig så ser jeg på mailen at de har sendt svar ang avslag på søknaden min. Har vært på intervju og full pakke ..... Hvorfor i h....te kunne dem ikke ringt som avtalt da ??!! hmmm Irritabelt - sendte en mail tilbake og spurte hvorfor jeg ikke gikk videre, men får sikkert ikke noe svar......
fru tekopp Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Trodde det var helt vanlig, jeg! Har i hvertfall fått flere avslag på jobber på mail.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 joda når man sender søknader så - men trodde ikke det var vanlig etter et intervju ?? eller er det jeg som ikke følger med i tiden ... hihi
Little Dreamer Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 helt vanlig og tidsbesparende for arb.giver..
petite fleur Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Jeg fikk også avslag pr mail, synes faktisk det var en lettelse, så slapp jeg å late som jeg syntes det var helt greit at jeg ikke fikk jobben - hvis du skjønner? ;-)
fru tekopp Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 For min del: De jobbene jeg ikke har vært på intervju hos har jeg ikke hørt noe. Der jeg har vært på intervju: avslag på mail. Der jeg fikk jobb: tilbud på mail. Og telefon...
blittmamma07 Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 helt vanlig og like greit syns jeg. hva skal jeg liksom si når jeg allikevel ikke får jobben ...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Synes det er litt dårlig gjort hvis de sa til deg at de skulle ringe. Sa de derimot at de skulle ta kontakt, og du trodde at det betydde å ringe- så er det jo noe annet. De ga hvertfall beskjed, jeg har i årenes løp søkt på mange jobber som ikke engang gir beskjed i det hele tatt.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Vanlig prosedyre dette. Vi sender jobbtilbud i brevform og tar en telefon, dette fordi det lett kan skje et feil tastetrykk i rekrutteringsprogrammet og vips; har feil person fått jobben. Avslag derimot gir vi på e-mail, det er tidsbesparende.
Lillesnuppis Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Jeg fikk jobbavslag på sms jeg. Det syns jeg var utrolig uprofft. men nå var hun bare 23 år hun som skulle ansette. Å her kom jeg på 36 år. følte meg ikke høy i hatten når en som er 15 år skal ansette gammle meg. Hun var den bærta. Å her kom hu "gammlemor" for å søke på jobb Hehehe
Lillesnuppis Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 Jeg var 36 å hun var 32. er 13 år det. ikke 15 år.. Skylder på feberen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå