lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 jeg er gravid og nå i varmen håvner jeg opp skikkelig i beina. oppå foten og anklene er verst men kjenner det helt opp til knærne. Men er det farlig, altså hvis det ikke er svangerskapsforgiftning. det er jo ubehagelig, men gjør det noe liksom?
pøber´n & je Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Ikke spis salt mat og hold føttene hevet. Hvor langt er du på vei?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Det gjør ingenting, er nok mest ubehagelig! Men legg føttene høyt et par ganger daglig og drikk masse masse masse væske! Fortrinnsvis vann! Og begrens deg når det gjeldre salt mat!
pøber´n & je Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Når du ikke er lenger, er det nok varmen som gjør det.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 ja regner med at det bare er varmen. er jo ikke vondt, bare ubehagelig og ser jo skikkelig stygt ut hehe!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har samme problemet, har hovna veldig opp, begynte i går, regner med at det er pga varmen.,... Jeg er 31+2 uker på vei.... Burde jeg ringt jordmor tru?
pøber´n & je Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Om du ikke føler deg i dårlig form, så trenger du ikke det. Men får du vondt i hodet, magen og føler deg dårlig, må du ringe
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Okay, har hatt sånne mens lignende smerter i magen, men det har jeg hatt i nesten hele svangerskapet.... Og har prata med jordmor om det og ho sa det ikke var farlig...
pøber´n & je Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Nei, det er vanlig. Dette her er smerter i milten, og da ligger smertene oppunder ribbena. Håper du skjønner hva jeg mener. Men så lenge formen er bra, så er det nok varmen
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Ja ok, har ikke hatt vondt der... Er nok varmen som gjør dette... Renner vekk snart..... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå