Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Er det virkelig sånn at alle svangerskap (en selv har) er forskjellige? Jeg kjenner ikke sammentrekninger i livmora, tilogmed ikke når jeg har orgasme. Det hadde jeg masse av forrige gang (mistet) jeg var gravid. Ømme pupper har jeg heller ikke. Vel er de kanskje litt tyngre, men de er ikke ømme i sidene som de var første gangen. Våkner ikke om natta av at det er så vondt i livmora pga at den strekkes heller, kjenner nesten ingenting til den i det hele tatt.. Er 5 uker på vei nå.. Er kjemperedd for at dette ikke er normalt, og for at jeg skal miste igjen....
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hei ja vi er i samme båt. ikke kvalm , var det for noen dager siden men plutselig borte ikke ømme bryst, oxo borte:S Er 5 uker,... Littt vondt i magen.... HAr mistet jeg oxo er kjempe redd. VAr på Ul fredag men så ikke noe for da var jeg bare 4 uker på vei....Skal tilbake den 25 er redd for at de ikke ser noe bebi...:S KLem
Salander Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Hei:-) jeg skal ha nr 2 nå, og ja, det føles forskjellig. Ble ikke øm i puppene med en gang som sist - det kom gradvis fra uke 6...og det gjorde kvalmen også! Livmoren kjenner jeg heller ikke noe til i den grad som sist - sikkert fordi den har vært gjennom dette for ikke altfor lenge siden, tenker jeg. Har vært på tidlig UL og så et bankende hjerte:-) og krysser fingrene for at alt går som det skal videre. Gi deg selv litt tid og tenk positivt! Ta en tidlig UL om du er bekymret.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Så ufattelig deilig å høre! Slapper litt mer av nå ja, hehe:) Jepp, skal til jordmor på mandag, og hun skal bestille tidlig UL til meg, så det blir jo spennende:) Hadde vært så gøy å se et bankende hjerte! Hvor langt er du på vei nå? Gratulerer forresten! Og til deg over Salander: Håper det går greit på UL for deg, skal krysse fingrene for at alt er i orden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå