Gå til innhold

GRAVIDITET SYMTOMER?


babyloveyou

Anbefalte innlegg

Har ikke et eneste! utenom en uteblitt mens...

 

Var øm i rygg og bekken, halebein i straten, men det forsvant over natten... jeg som pleier å være drit kvalm.. føler meg jo ikke gravid... er 5+6 idag..

 

Noen andre? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg litt rar i magen. Ellers ingen symptomer. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har tatt 2 graviditets tester, så hadde jeg ikke trodd at jeg var gravid... men kanskje det er litt tidlig til å få symptomer?? Jeg er glad så lenge jeg slipper kvalmen, halsbrann, bekkenløsning og krampen i beina:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er absolutt ikke alene uten symptomer. Jeg er 4 uker og 5 dager på vei, men kjenner absolutt INGEN tegn til at noe har skjedd. Jeg har vel og merke ikke fått mensen og jeg har fått et svakt positivt utslag på graviditetstesten, men thats it. Føler meg helt som vanlig..ikke så mye som et ømt bryst eller tendenser til kvalme...

 

Prøver jo å glede meg over dette samtidig som jeg savner en bekreftelse på at jeg er gravid og at noe koselig er på vei til å skje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker vei i dag, men kjenner ingenting. Det kommer vel ;) Ikke at jeg egentlig vet hva som er i vente da. 1.graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+5 i dag og kjenner fint lite.

 

Jeg hadde murringer og vondt i korsryggen en stund i forrige uke, men nå er det nesten borte. Har såvidt litt ømme bryst, men ikke noe veldig. Og så er jeg jo litt trøtt - men det hele er svært uvirkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig fint å lese at det ikke bare er meg.. føler det som om lale andre gravide kjenner at de har en baby på gang og at alt stemmer for dem.. men jeg verken klarer tro jeg er gravid eller føler noe som helst i den retning.

 

Kunne nesten ønske jeg våknet og var dårlig i morgen...er ikke det litt tåpelig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det føles veldig uvirkelig! Er vi virkelig gravide? Jeg synes det er veldig skremmende og merkelig å skulle stole på den ene ekstra streken på testen!

 

Får selv litt kvalmebølger i blant, men det har roet seg litt siste dagene.

 

Ellers:

 

*Dett i desa konstant (akkurat som sist jeg var gravid, aldri ellers).

*Treg mage (trenger seff ikke være pga graviditet, men ekstra ille nå).

*Tendenser til fatigue, merket spesielt under et par løpeturer.

*Ekstremt oppblåst!!! Ser ut som 4 måneder allerede :( IKke så moro da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt at du har noen symptomer...jeg ønsker meg jo noen jeg også...og når de kommer skal jeg heller klage litt over hvor dårlig jeg er..hehe.. er vi ikke lett å ha med å gjøre?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Jeg har av og til ømme pupper. Føler at de har vokst, men så er de normale igjen. Av og til føler jeg at jeg tisser hele tiden, men i denne varmen så drikker man jo så mye mer, og det må jo ut det og:) Er det normalt at slike ting kommer og går?? Ellers har jeg ingen symptomer. eller jo .. hehe humøret er veldig skiftende. Kan bli sint lett som bare det... stakkars mannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Er 4 uker idag og har hatt "rare" pupper et par dager økende for hver dag nå og en del trøtt og lit vondt i hode. Blir og fort uvell hvis jeg ikke spiser regelmessig8nesten hele tiden). Håper å slippe unna kvalmen som beg. i uke 7 sist. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 5+1 og har hatt masse murringer og stikkinger i magen, mest rundt ikm og rett etter, det har gitt seg litt nå, men kjenner fortsatt innimellom.. Ellers har jeg ømme bryster og brystvorter, tisser HELE tiden og begynner så smått å bli trøtt tidlig på kveldene..

ikke kvalm da, heldigvis, men det kommer vel gjerne litt senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

 

Dette var veldig interessant lesning, er selv relativt forundret om dagen og kjenner meg igjen med flere av dere. Er rundt 5 uker på vei, og har svært få symptomer. Magen er redlativt oppblåst, men har vært igjennom ICSI behandling, så det bidrar med sitt. Ellers har jeg idag hatt mye ubehag nederst i mageregionen, men det føles bedre nå. Kan dette være vanlig "symptomer" også?- blir jo litt bekymret da man er så uerfaren i denne fasen :) Blir spennende uker fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

uteblitt mens, ømme pupper, kvalm og svimmel. der har dere meg. + at jeg er trøtt og sliten ofte. Fikk vite at jeg var gravid i går, etter 2 tester greier jeg enda ikke helt å tro på det:S

 

* 21 år, student *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjesp, tok testen fordi symptomene strømmer på... Korsryggen har vært ordentlig vond i forrige uke, men nå har det flyttet seg til over nyrene, slik som sist. Hode vondt, kan være varmen, mega oppblåst og mye rare ubehag fra nederste del av magen. Mye av dette kan jo rett og slett være mens ubehag men det er liksom ikke sånn heller. Gråt av en radioreklame i bilen på vei inn på jobb på fredag, mon om det ikke er noe som lurere i gjære... Minner veldig om opplevelsene for akkuratt 2 år siden!

 

Jeg holder meg i nakkeskinnet frem til jeg får tatt test nr to, i og med at den i går fikk jeg ikke avlest før etter de magiske 10 min... testen på fredag hadde en bitteliten prikk på den lodrette linja, så den trodde jeg ikke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut for 2 dager siden at jeg er gravid. Eller, det var det CB-testen sa, men jeg vet ikke helt om jeg klarer å tro på det. Føler liksom ikke at jeg har noen symptomer jeg heller. Er ca 5 uker på vei. Vet liksom ikke om det jeg kjenner på kroppen er symptomer, eller om det bare er jeg som tilskriver alt mulig til graviditeten.

Det murrer liksom litt nederst i magen, litt likt menssmerter, og den føles stram. I tillegg er jeg uggen i magen. At jeg er trøtt, er i og for seg ikke noe nytt for min del, men føler meg mer trøtt. Synes også at jeg er varm hele tiden. Og så har jeg problemer med å sove, men det er vel sikkert fordi det virvler så mange tanker rundt i hodet. Det er første gang, så alt er så veldig nytt!

Skal til legen på torsdag. Må få det bekreftet av en fagperson. Håper jeg ikke er blitt offer for en CB-test med feil...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 5/6 på vei. Har kjempe tunge bryster. De har også blitt større som er jo ganske greit:-) Ellers så må jeg også tisse hele tiden, og er oppblåst i magen. Murrer hos meg også. Fant ut for 3 dager siden. Er også veldig trøtt, men er i grunn ofte det jeg også... Venter på time fra gyn. De gir meg time i løpet av uken. Spennede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær syyykt glad for at dere slipper så lett unna.

 

nå har jeg ligget på sofaen i to mnd.. kanke gå ut pga jeg er så trøtt og kvalm.. har ikke noe liv bortsett fra tven..

 

er dritkjedelig.. eneste positive med dette er at det kommer et barn.

 

er 11+1 på vei. så nå håper jeg snart alt dette vil gå over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

er nå inne i 6 uke , av svangerskapet.Har små kramper i magen et par ganger til dagen, som gjerne varer over 10-30 min. Hva er dette? Sammentrekkninger i livmoren har jeg lest en plass, noen som har det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å lese om andres symptomer, og at andre også merker ting så tidlig. Jeg har menssmerter som kommer og går, men det er visst normalt. Hvis jeg blir litt sulten så blir jeg kvalm, ellers blir jeg fort sinna og gråter litt. Har også fått hodepine på venstre side, pleier ikke ha det- men jeg overtolker nok alt jeg kjenner i kroppen:) Brystene verker og er hovne og tunge. Magen er så opplåst at skulle tro jeg var 5 mnd på vei:) Giftet meg på lørdag og magen bulte ut under kjolen.

 

Det verste er at jeg har brukt pencilin som kan skade fosteret og må til ultralyd for å sjekke om der har blitt misdannelser. Jeg er fortvilet og litt irritert. Burde si fra til kvinner i fruktbar alder at de ikke bør bli gravide når de tar slike medikamenter, så hadde jeg passet bedre på. Kan bare håpe at alt har gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...