Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi plutselig ikke dagmamma lenger!!!!!!!!!

Av div grunner jeg ikke skal legge ut om her har hun sagt opp avtalen med de 4 ungene hun har pga noen som har gått til personangrep på henne!

Dette fikk jeg vite søndag kveld kl 22!

Jeg er i full jobb, og gubben er i full jobb!!!!! Ikke barnehageplass før i august!! TJOHO!!!!

*SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK* Nei, tror jeg går ut og går en LANG tur for å få ut litt frustrasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere ikke skrevet kontrakt hvor dere har med oppsigelsestid?

Skrevet

Tydeligvis noe vi ikke hadde tenkt på nei.. så er det vel litt vår egen feil også...

Skrevet

Kålete skrevet, men personangrepet har ingenting med oppsigelsene å gjøre.. Men de riktige grunnene legger jeg ikke ut her!

Skrevet

Skjønner du er forbannet da, dagmammaen kunne jo tatt litt hensyn og hatt barna frem til dere hadde fått et annet alternativ, ihvertfall 1 mnd.

Skrevet

Jeg er så fortvila!!! Besteforeldrene til mini jobber jo, så jeg kan liksom ikke akkurat be de om å ta permisjon for og passe han.

Skrevet

ja hun hørtes jo voksen og ansvarsbevisst ut....

Skrevet

selvom man ikke har kontrakt er det dårlig gjort å gjøre sånt...

ene dagbarnet mitt ringte en fredag kl 16 og sa de ikke kom mer...

det var utrolig skuffende...

får håpe det ordner seg for dere da:-)

Skrevet

har samme problem, men min dagmamma sa jaffal ifra i god tid(og hun har en GOD grunn så jeg er ikke sinna på henne).

Vi har da ikke barnehageplass, ingen dagmammaer ledige lenger og jeg vil studere:( men det ordner seg sikkert!

lykke til!

Skrevet

Hu er det LeaderOfThePack, men som sagt.. Hadde du visst alle grunnene hadde du ikke sagt det samme!

Jeg har ikke tenkt til å henge hu ut, for det er bare jævla dårlig gjort.. Men jeg er lei og forbanna for at det har blitt som det har.. Og hva skal vi gjøre fremover liksom.. Er det som fortviler meg!

Skrevet

prøv å husk på at dere har bhg. plass fra august da....det har ikke vi;)

Så dere klarer sikkert å ordne et eller annet frem til da, det er "bare" snakk om 2 mnd.! Håper det ordner seg:)

Skrevet

Jeg har full forståelse for at du ikke vil skrive årsaken her, men jeg synes det skal være utrooooooooolig god grunn til at hun sier opp 4 dagbarn på så kort varsel. Hun har et ansvar og setter 4 foreldre i en vanskelig situasjon.

Ring kommunen å sjekk om de har en kriseplass i bhg. Jeg har vært i din situasjon før og det ordnet seg etter hvert.

Skrevet

Har snakket med barnehagekoordinator, og det er ikke plass nå... :(

Skrevet

hva med og sykmelde deg til du får ting på plass ???

Skrevet

Sykmelde seg fordi man ikke har barnepass? Tviler på at det er noen leger som skriver ut det. Permisjon uten lønn er jo et alternativ da, eventuelt sjekke om det finnes noen muligheter for å jobbe hjemmefra en periode.

Skrevet

Trassetrollet, har sendt deg en PM, kanskje jeg kan hjelpe, om geografien stemmer?

Skrevet

Dele opp ferien, en tar ferie fra nå, neste etterpå.

Vet det er mange som må gjøre det sånn av og til. Ikke noe drømmesituasjon og skjønner godt frustrasjonen din.

Håper det ordner seg for dere.

Skrevet

Hei!

Takk, har sendt deg en melding nå.. Men så på profilen din, og det blir nok langt å reise :s Men takk for tilbudet ;)

Skrevet

Det er litt seint.. Jobber turnus.. Ferien er fastlagt for lenge siden..

Skrevet

Oppland er stort, men jeg fant en barnevaktformidling på Hamar..... Finnes det kanskje noe sånt i nærheten?

Skrevet

Gubben da? Går jo an å høre. Skjønner jo at dere ikke har lysst til det, men må man, så må man. Det løser seg nok, pleier å gjøre det for snille jenter :-)

Skrevet

jeg sendte deg en melding :o)

Skrevet

Du kan ikke få permisjon uten lønn fra jobben din da fra de dagene du ikke kan jobbe og jobbe når mannen din har fri? Nå i juni får de fleste feriepenger og enn kan klare seg bra på den et par mnder. Du får kontantstøtte også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...