Nilena Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 aAAArrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhhh!!!!! Magefølelsen min sier at sambo er betatt/forelska i bestevenninna mi - som nettopp har blitt dumpa av samboeren sin - men han påstår at han ikke er det.... Faens sjalusi!!!!! Har ikke vært så sjalu noen gang tidligere, men nå..... har vondt i kropp og sjel.... De sender litt sms med hverandre fordi samboeren min er kompis med eksen hennes,også bryr han seg om henne (sier han) fordi kompisen har behandlet henne dårlig.... og jeg stoler forsåvidt på sambo at han ikke gjør noe...men er så redd for at han skal miste følelsene for meg og at han skal bli forelsket i henne... Begge to sier at jeg ikke trenger å være redd for noe... og begge sier i fra hvis de har fått mld fra den andre liksom...nesten så det gjør det verre....men er fint de sier i fra da... Åhhhhhhhh!!!!!!!!!! er såååååååååååå på gråten nå.....selv om sambo har forsikra meg om at han blir værende hos meg......... Anonym
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Uff, ikke gøy dette nei. Men det virker som om dere er åpen rundt dette, og det er iallefall bra. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal skrive mld med henne når han vet at du er sjalu. Hun kan jo skrive til deg dersom det er noe, det e rjo du som er venninnen hennes?
mammalade4 Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 enig med newmom. Unødvendig av han å skrive meldinger med henne, noe både han og hun bør skjønne!
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 ÅÅÅÅ så fælt!! Man må dessverre bare ta med seg sånne ting... det går seg nok til etterhvert... man må svelge noen kameler... Ettersom det er bestevenninna di så ville jeg tatt det med ro jeg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå