Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på dette i dag på sykehuset. Fikk beskjed om at den første blodprøven var helt ok men etter de 2 timene og siste blodprøve fikk jeg ikke vite noen ting. Legen bare ba meg om å dra igjen og at svaret ville de sende til legen som henviste meg dit.

Noen her som veit om jeg kommer til å få svar på prøven i det hele tatt da?? og evt hvor lang tid detg kan ta før jeg får svar??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også vært 1 gang på glukosebelastning (uke 12). Jeg forsto det slik at om jeg ikke hørte noe fra legen min, så var alt ok. Jeg skal på ny belastning og UL i neste uke (uke 19) og da regner jeg med at hun kanskje sier noe om resultatet fra sist.

Jeg holder til på sykehuset i Haugesund, mulig det er annnen praksis på dette andre steder.

Skrevet

Ok. Jeg regner med at hun sier ifra hvis det er noe, men er så dumt noen ganger at man ikke får beskjed uansett så slipper man å gå rundt å lure

Skrevet

jeg tok på legekontoret her jeg bor, men blodprøvene som blir tatt før og etter bellastninga de blir sendt på sykehuset for det er det de går ut fra, men fikk likevel vite hva blodsukkeret var før og etter.

Jeg fikk svara fra legen i posten en liten uke etterpå.

Skrevet

Da regner jeg med at jeg får svar fra legen via endten telefon eller brev da. Så hvis jeg ikke hører noe innen en ukes tid så bør jeg ta kontakt med henne..

Takker for svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...