Zitro Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 De dyre til Philips. Koster ca 1500,- eller noe, men dem er de eneste som ikke kan slå ut på andre babycaller som f.eks naboen måtte ha... Jeg har 2 stk, ene er 3 år gammel og funker like bra og kjøpte en ny til lillemor nå. Har babycall på begge ungene, så der er derfor jeg trenger 2 stk.
2(3) Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Philips Avent eller SuperNova, hører sjelden om trøbbel med dem. Styr unna 'best i test' callen TopCom bare.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Doro. Er veldig fornøyd både med funksjonalitet og pris :-)
♥ McQueen♥ Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 TopCom! Kjempe god og koster vel bare rundt 400... Vi har ikke hatt noe problemer med den iaf.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er IKKE fornøyd med SuperNova, den har dårlig dekning,lager mye støy når den ikke skal osv...
mamma til c og d Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Kjempe fornøyd med den svarte "gammel" utgave (selges ennå mener jeg)av super nova, lang batteritid kan brukes mens den lader også. Lang ledning kjekt hvis du bruker den på strøm. og veldig god dekning Har den nye lyse grå utgaven og (2 barn) den er som hun andre her sier (kanskje det er samme type hun referere til?? ) dårlig dekning detter ut i ett sett og skurrer mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå