Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Helsesøster anbefalte at jeg skulle begynne å smøre gutten, men når jeg ber dem om å anbefale en solkrem på apoteket så sier de bare at så små babyer skal holdes ute av solen. Det hadde derfor vært fint om noen kunne anbefale en solkrem.
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 I siste Foreldre og Barn var det test av solkremer, og der kom apotekets Vichy som best ut. Jeg har kjøpt den til min på 4mnd, og fikk samme melding som du. Selvfølgelig skal de ikke være i sola, men uv lys kommer også gjennom parasoller og lignende, så derfor smører jeg tulla mi i tillegg.
2hærligegutter Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har kjøpt sebamed men den lukter det veldig parfyme av så skal bytte
viktorogmilla Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Har brukt Vichy sin. Den er lett å smøre ut, har høy faktor og pleier å gjøre det ok på tester.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Var på apoteket i går og kjøpte en solkrem til mini. Den heter La roche-posay faktor 50+
Sunshine med småtroll:) Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Brukte Nivea,men fikk vite her at den var veldig dårlig så nå har vi kjøpt en parfymefri en på apoteket..husker ikke helt hva den heter
Krokka og prinsessa Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Babyline. har fysisk solfilter slik babyene skal ha. Legger seg som ett lag på huden, så den er litt vanskelig å smøre inn. Men babyer skal jo ikke ha slike solkremer som trekker inn i huden. TROR faktisk testen i foreldre og barn gjaldt kremer til litt eldre barn altså.....
Gunni_2 Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Vichy sin. Høy faktor og veldig grei å påføre og best av alt; ungen blir ikke klissete etterpå
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Samme som Lillebøll, La Rouche Posay 50+, er veldig fornøyd med den!! Klisser ikke og er utrolig silkemyk å smøre ut. Lukter ikke noe annet enn solkrem, kr 195,- på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå