lykkeligmamman Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 clearbluetesten ,i positivsonen på vinduet, er det det samme som en strek, tru???? noen som har opplevd det samme? dag 23 i en syklus på 29
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 hei! når jeg fant ut at jeg ventet mi lille snuppe tok jeg en test på kvelden, den var nesten ikke synlig, bare sånne små blå prikker, som dannet en strek i "gravidsona". dagen etter testet jeg med morgenurin, og da var det en knallblå strek der:)
lykkeligmamman Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 takk den var jo svært betryggende! når i syklus tok du den testen? mange dager før mensen skulle kommet eller akkurat på dagen? fint å få svar!!!
lykkeligmamman Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 ,...det er prikker ikke som danner strek men sånn litt her og der liksom, humøret mitt hopper og spretter , liten matlyst, svett og sliten for ikeno og alle lukter er for sterke.....halsbrann til tider, bare lyst å is, småkåtfølelse når jeg sitter på stol(andre med samme følelse?) ømme bryster hadde jeg til i går..... rar fornemmelse av ett eller anna, men....får sjå.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 herre... det husker jeg faktisk ikke! .) men, det var nok etter jeg venta mensen, for jeg gikk jo på pillen. så det var ingen ivrig testing slik det er nå men de danna en strek altså. rart det er prikke litt overalt da! testa du med morgenurin da? husker og at da jeg testa hadde jeg sykt ømme pupper, og var relativt sur og grinete:) test imorra el omm ett par dager! lykke til.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå