venter_nr_5_har_født_en_gutt Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 jeg har hoppet i fra 1 trimester og inn til dere i 2 trimester. hvordan er det med dere da??? jeg +har termin 16 desember.dere ??
De tre gull Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hei!! Er det ikke deilig og være over de 12 ukene..??? Eg har termin 16 okt. Er i uke 22 nå.. Venter en jente. Gleder meg masse til å få en rosa kledd bylt i armene. Har en en jente på 11 og en gutt på 7 gra før.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har også hoppet litt. Jeg har termin dagen etter deg ;-) Nyter finværet og at de verste sv.skaps symptomene er borte og at en pitteliten kulemage begynner å vises!
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Hei Er ikke så lenge siden jeg byttet trimester jeg heller I følge mensterminen er jeg 13+2 uker på vei, og har termin 7.desember. Men var på UL idag og da mente legen jeg var litt kortere på vei, ca 12+4. Så vi får se hva det blir til på den ordinære ultralyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå